Okna "żebrowane"

1. Data: 2002-08-17 19:18:51

Temat: Okna "żebrowane"
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, co to są okna "żebrowane"? Jaka jest prawidłowa
polska nazwa takich okien? Po angielsku pisze się to "ribbed - windows".
Pozdrawiam wszystkich i z niecierpliwością czekam na odpowiedź.
E.

1. Data: 2002-08-18 09:41:57

Temat: Re: Okna
Od: " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie chodzi przypadkiem o okna ze szprosami ?

Natalia

1. Data: 2002-08-18 13:21:35

Temat: Re: Okna "żebrowane"
Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> polska nazwa takich okien? Po angielsku pisze się to "ribbed - windows".
> Pozdrawiam wszystkich i z niecierpliwością czekam na odpowiedź.

Może o okna ze szprosami idzie?
Masz jakieś zdjęcie takich "ribbed - windows"?

--
Jaroslaw Dubowski, Bytom

Zalosny poziom sprzedawcow AGD w Poznaniu (!!!)
odbior mieszkania
Działka i premia gwarancyjna
Pralki automatyczne-poradnik
Oświetlenie halogenowe - pobór energii elektr.