Okno lazienka intymnosc

1. Data: 2005-04-10 09:05:25

Temat: Okno lazienka intymnosc
Od: Pierun <netbios|usun|@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakiego typu szybe, moze folie zastosowac w oknie lazienkowym aby w
dzien miec duzo swiatla a wieczorem komfort podczas kompieli. Tak zeby
nikt z sasiadow nie wiedzal co tam sie dzieje - nie podgladal ;-)

Pierun

2. Data: 2005-04-10 10:02:09

Temat: Re: Okno lazienka intymnosc
Od: "Robert" <h...@o...pl@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiego typu szybe, moze folie zastosowac w oknie lazienkowym aby w
> dzien miec duzo swiatla a wieczorem komfort podczas kompieli. Tak zeby
> nikt z sasiadow nie wiedzal co tam sie dzieje - nie podgladal ;-)

Polecam okno z żaluzajami, ewentualnie z roletami.

Robert

3. Data: 2005-04-10 12:53:44

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d3aqb9$gdu$1@aloha.vectranet.pl
Od: Pierun <netbios|usun|@.wp.pl>
Było:
> [...]
> w dzien miec duzo swiatla a wieczorem komfort podczas kompieli.
> Tak zeby nikt z sasiadow nie wiedzal co tam sie dzieje - nie

Zwykła mleczna szyba, może ... w górnej części przezroczysta.
W najatńszym wariancie jest to zwykła szyba przejechana drobnym papierem
ściernym (polerką)

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

4. Data: 2005-04-10 14:13:04

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pierun" <netbios|usun|@.wp.pl> wrote in message
> [...]
> dzien miec duzo swiatla a wieczorem komfort podczas kompieli. Tak zeby
> nikt z sasiadow nie wiedzal co tam sie dzieje - nie podgladal ;-)

Poszukaj folii półprzepuszczalnych produkowanych np. przez 3M lub
Foliateca.

5. Data: 2005-04-10 20:09:23

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:
> "Pierun" <netbios|usun|@.wp.pl> wrote in message
>
> Poszukaj folii półprzepuszczalnych produkowanych np. przez 3M lub
> Foliateca.

Specjalne folie na szybe mozna znalezc np. w Komforcie. Maja np fakture taka
jak szyby stosowane w drzwiach do lazienek.
Mozna tez poszukac specjalnego sprayu [w programie DIY nazywal sie "frost
effect spray" i nie wiem pod jaka nazwa mozna to u nas znalezc], dzieki
ktoremu mozna osiagnac efekt szkla piaskowanego w roznych kolorach. Jesli
wystarczy zasloniecie polowy okna, to ladnie wyglada taki efekt w poziome
pasy [cos podobnego maja karetki zeby nie widziec co sie dzieje w srodku].
Przyklad ponizej:
http://www.uktvstyle.co.uk/index.cfm/uktvstyle/Stand
ardItem.step/aid/2472.shtml

Zazula

6. Data: 2005-04-11 07:08:09

Od: Pierun <netbios|usun|@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzien miec duzo swiatla a wieczorem komfort podczas kompieli. Tak zeby
> nikt z sasiadow nie wiedzal co tam sie dzieje - nie podgladal ;-)

Dzieki za informacje i pomysly
Pierun

7. Data: 2005-04-11 11:26:01

Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pierun" <netbios|usun|@.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miec duzo swiatla a wieczorem komfort podczas kompieli. Tak zeby nikt z
> sasiadow nie wiedzal co tam sie dzieje - nie podgladal ;-)

Może trochę drożej, ale zdecydowanie ładniej i większa trwałość - mam na
myśli witraż. Jak Cię to interesuje to napisz na priv. r...@p...wp.pl
Krzysztof R

8. Data: 2005-04-14 14:42:39

Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiego typu szybe, moze folie zastosowac w oknie lazienkowym aby w dzien
> miec duzo swiatla a wieczorem komfort podczas kompieli. Tak zeby nikt z
> sasiadow nie wiedzal co tam sie dzieje - nie podgladal ;-)

Trochę kwasu fluorowodorowego, zacięcie młodego chemika i piękne mleczne
szyby w dowolny wzorek.

Grzexs

drzwi ze szklem + jak toto zaslonic?
FILTRY do WODNIK DUO PLUS
ruchome sciany ;-)
podłoga na balkonie
Pralka Siemens WXL 962BY - symbol "BY" co oznacza?