Oko

1. Data: 2007-10-05 17:44:01

Temat: Oko
Od: "Łukasz Górski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakiś miesiąc temu przyglądałem sie mojej kotce, gdy się drapała i coś mi
niefortunnie wpadło do oka. Zignorowałem to, bo "oko sie samo oczyszcza".
Teraz, po miesiacu, czuję z tyłu tego oka dziwne mrowienie, kłujący ból, a
mrowienie przechodzi na ucho. Co to moze być ? Nie miałem czasu pójść z tym
do okulisty, a ból nie daje mi spać. Może jakieś krople, żebym mógł do
poniedziałku wytrzymać ?

2. Data: 2007-10-05 17:49:36

Temat: Re: Oko
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.10.2007 Łukasz Górski <b...@o...pl> napisał/a:
> [...]
> do okulisty, a ból nie daje mi spać. Może jakieś krople, żebym mógł do

Id na ostry dyżur okulistyczny.
--
Samotnik
http://www.pachnidelko.pl/

3. Data: 2007-10-05 17:54:19

Od: "Łukasz Górski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

| Id na ostry dyżur okulistyczny.

No właśnie problem tkwi w tym że nie mam za bardzo czasu, żeby zrobić to w
weekend. Jak pójdę na ostry dyżur to mnie wyślą do wojewódzkiego, ew. na AM,
a tam to sobie nieźle poczekam. Idę do okulisty w poniedziałek. Chodziło mi
o coś, co złagodziłoby infekcję (?) do poniedziałku, no chyba że objawy
wskazują na cos naprawdę poważnego.

eutyrox,eltroxin, a alkohol
Miesaki - leczenie
Pregnyt (HCG)