Okulista w Warszawie za pieniądze kasy

1. Data: 2002-09-11 17:23:56

Temat: Okulista w Warszawie za pieniądze kasy
Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to możliwe w Warszawie, by pójść do okulisty i zrefundowała by badanie
kasa chorych? Mogę prosić o adres dowolnej takiej przychodni.
Dziękuję i przepraszam, jeśli z pytaniem trafiłem na nie tą liste.

Piotrek

2. Data: 2002-09-12 10:16:20

Temat: Re: Okulista w Warszawie za pieniądze kasy
Od: "\(dh\)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to możliwe w Warszawie, by pójść do okulisty i zrefundowała by badanie
> kasa chorych? Mogę prosić o adres dowolnej takiej przychodni.

a skąd jesteś?

Kosultacji u ginekologa plisss
Gdzie w Warszawie na wlasne zyczenie i za wlasne pieniądze zrobie badanie na HBA1C
test toksyn krwi na utajone obciazenie zw.chem.
Wysyp tradziku po saunie.
prosba o analize wyniku