Olbrychski w Zachętcie

11. Data: 2000-11-18 13:24:08

Temat: Odp: Olbrychski w Zachętcie
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moncia <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v5vee$ckl$...@z...man.szczecin.pl...

> Coz, nie o tym dyskutujemy.

a oczym?
Wydawało mi się że piejemy zachwyty nad cudownym postępowaniem Olbryskiego?
Zenek

12. Data: 2000-11-18 13:25:42

Temat: Re: Olbrychski w Zachętcie
Od: "Rince" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy słyszeliście o tym co zrobił Olbrychski w Zachęcie
> Ale IMO jest godzien roli Kmicica. Zacząłem Go szanować.

Dobrze zrobil. Gral w filmie, i wszyscy wiedza o co chodzilo. Ale
pokazywanie zdjecia, zupelnie bez kontekstu nie jest IMO w porzadku.

--
Rince

13. Data: 2000-11-18 13:26:04

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> a oczym?
> Wydawało mi się że piejemy zachwyty nad cudownym postępowaniem
Olbryskiego?

Kto pieje, temn pieje. Tzn. ja pieje, a Ty nie. Wiem, wiem, powinno to sie
oprzez o sad, trwac latami, a pozniej isc w zapomnienie.

IMO jednak natychmiastowa reakcja, na dodatek bezposrednio obrazonego ma
wieksza wartosc. Nie prawna, nie kulturalna (fe, Olbrychski kulturalnie sie
przeciez nie zachowal) lecz moralna.

Pozdr
Moncia

14. Data: 2000-11-18 13:41:18

Od: "Rince" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pan_Zenek" <z...@y...com> napisał w
wiadomości news:8v5vdr$ckk$1@zeus.man.szczecin.pl...
> jatrzeniu
> sie
>
> Czyli mamy się zniżać do ich poziomu?
> Uważasz że jesteśmy bardziej cywilizowani?
> On temu zaprzeczył

Czy myslisz pan panie Zenku, ze ludzie tepi zrozumieja cywilizowane metody
(w stylu : ignorowanie, udawanie, ze nic sie nie stalo?) Guzik prawda.
Pomysla (bo zawsze tak sie robi) ze teraz juz wszystko im wolno. Tak jak
male dziecko, ktore sprawdza, do jakiego poziomu moze wkurzyc rodzicow.

Na ogien : ogniem. Inaczej bedziesz uwieczka wsrod wilkow, a twoje
'ucywilizowanie' nikogo nie bedzie obchodzic.

--
Rince
/\Ty wiesz swoje, on wie swoje/\

15. Data: 2000-11-18 13:41:23

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moncia <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v5vvb$d00$...@z...man.szczecin.pl...
> IMO jednak natychmiastowa reakcja, na dodatek bezposrednio obrazonego ma
> wieksza wartosc. Nie prawna, nie kulturalna (fe, Olbrychski kulturalnie
sie
> przeciez nie zachowal) lecz moralna.

Jeszcze większą wartość miałby szum medialny wywołany wokół procesu o
zniesławienie lub prawa autorskie do pokazywania twarzy znanego aktora
odniósłby ten sam skutek i jeszcze pokazał by że jesteśmy cywilizowanym
krajem. A tak się skończy nja procesie o niszczenie mienia co w żadnym
cywuilizowanym kraju nie jest widziane jako zjawisko pozytywne.
Zenek

16. Data: 2000-11-18 13:42:31

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rince <g...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v5vua$cuk$...@n...tpi.pl...
> Dobrze zrobil. Gral w filmie, i wszyscy wiedza o co chodzilo. Ale
> pokazywanie zdjecia, zupelnie bez kontekstu nie jest IMO w porzadku.

Nie jest wporządku tak samo jak nie jest w porządku demolowanie szablą
lokalu więc nie zrobił w porządku.
Zenek

17. Data: 2000-11-18 13:43:08

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Pan_Zenek wrote in message news:

> Nie jest wporządku tak samo jak nie jest w porządku demolowanie szablą
> lokalu więc nie zrobił w porządku.

Nie lokalu, tylko zdjec - odbitek z kadrow filmow, ktore wczesniej zrobil
ktos inny. Nic wiec "nowego", "tworczego", wreszcie "bedacego wlasnoscia
tworzacych wystawe" sie nie zniszczylo ;-)

Pozdr
Moncia

18. Data: 2000-11-18 13:48:38

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moncia <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v60vb$dsm$...@z...man.szczecin.pl...
> Nie lokalu, tylko zdjec - odbitek z kadrow filmow, ktore wczesniej zrobil
> ktos inny. Nic wiec "nowego", "tworczego", wreszcie "bedacego wlasnoscia
> tworzacych wystawe" sie nie zniszczylo ;-)

Czyje są te zdjęcia kto ma do nich prawo to właśnie powinien rozstrzygnąć
sąd a nie szabelka.
Wyobrażasz sobie co by było gdyby każdy robił rozpierduchę gdyby coś mu się
nie podobało?
Zenek

19. Data: 2000-11-18 13:49:10

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sąd a nie szabelka.
> Wyobrażasz sobie co by było gdyby każdy robił rozpierduchę gdyby coś mu

Jak Zydzi cierpia cos do Polakow, to robia prowokacyjna wystawe, i ja to
uwazam za rozp* wlasnie.

Pozdr
Moncia

20. Data: 2000-11-18 15:16:02

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:8v61al$e7t$...@z...man.szczecin.pl...

rozpierduchę gdyby coś mu
> się
>
> Jak Zydzi cierpia cos do Polakow, to robia prowokacyjna
wystawe, i ja to
> uwazam za rozp* wlasnie.

Moncia , daj sobie luz. Zenek ma słuszność. Reakcja
Olbrychskiego daleko odbiegała od właściwego poziomu
kultury, która jako człowiek właśnie *Kultury* powinien
prezentować i reprezentować.
Gdyby to nie był znany Olbrychski tylko zwykły człowiek
prawdopodobnie byłby z kopyta spostponowany.
W Polsce prawo przewiduje inne środki dla dochodzenia swoich
racji. Życie to nie film z Kmicicem i lać na odlew to on
sobie może... ale w pisuar. ;-) sorry. Nie jest ponad
prawem.
A w ogóle twoje posty z daleka zalatują ksenofobią.

Pzdr.
st. b.

Whoah!!! Rosyjski eksperyment i ZASTRASZAJACE efekty!
SZUKAM PSYCHOANALITYKA Z TROJMIASTA
Re: durna anka
kto tu jest normalny? ona czy on ?
zwierzenie