Olbrychski w Zachętcie

31. Data: 2000-11-18 20:39:31

Temat: Re: Olbrychski w Zachętcie
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik validus <v...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...wp.pl...

> Olbrychski to nie każdy :P Popieram jego czyn. Moncia, nie daj sie :)
>
> --
> Tako rzecze
> Validus

Ja też cię popieram, dość ma mówienia mi jak mam być tolerancyjny, poprawny
i pracowity według normy eurpejskiej
ISO ileś tam tysięcy coś.

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

32. Data: 2000-11-18 23:11:07

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@m...uni-mainz.de> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:1...@n...onet.pl...

> kraju i nie wiem o co chodzi z tym Olbrychskim, nie moge sie przez to tez
> polapac w waszej dyskusji.
> Z gory dzieki
> Gosia

Witaj
W Zachęcie prezentowano wystawę pt. "Naziści" prezentowała ona zdjęcia aktor
ów ( nie tylko polskich ) w mundurach hitlerowskich.
Pan Olbrychski wniósł szablę do Zachęty mówiąc "na to szabla Komicica jest p
otrzebn" i pociął ją swoje i inne zdjęcia w akcie protestu. Uzasadnieniem je
go czynu było stwierdzenie, że nie chce by Polacy oglądający tą wystawę koja
rzyli go z nazistami.
Bardzo ważnie jest w tym, że te fotografie wystawiono bez zgody tych których
te zdjęcia przedstwiają.
Pozdrowienia

33. Data: 2000-11-19 02:42:27

Od: "Mariusz" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też cię popieram, dość ma mówienia mi jak mam być tolerancyjny,
poprawny
> i pracowity według normy eurpejskiej
> ISO ileś tam tysięcy coś.

Są w życiu żółwia chwile gdy musi dać komuś w mordę
(z Mleczki ale mi się od razu skojarzyło)
Mario

34. Data: 2000-11-19 04:22:18

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> Witaj
> Jaki rasizm, co Ty opowiadasz, walka o dobre imię Polski i polaków nazywsz
> rasizmem ?
> W taki razie ja jestem rasistą, bo chcę by szanowano nasz Kraj. Czy jak
> nazwę kogoś Żyd to już jestem antysemitą ?

Jesli wypowiedz Monci: "Jasne, sredniowiecze. Za to swiete wojny w Izraelu
swiadcza o wielkim ucywilizowaniu Zydow. Narodek ten przez wieki
koncentrowal sie na jatrzeniu wewnatrz spoleczenstw, wsrod ktorych
przebywal." jest dla Ciebie tylko nazwaniem kogos Zydem, to chyba nie ma co
z Toba dyskutowac na ten tenat.

jakub>

35. Data: 2000-11-19 07:40:05

Od: "arach" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

moncia <m...@h...com> w artykule
news:8v5v71$c9d$1@zeus.man.szczecin.pl pisze...
> [...]
jatrzeniu
> wewnatrz spoleczenstw, wsrod ktorych przebywal. IMO poczucie tozsamosci

bye
bye
have a nice stay
in my kill-file

36. Data: 2000-11-19 09:42:29

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacob bekker <j...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:_zIR5.4317$6...@n...flash.net...

> [...]
> koncentrowal sie na jatrzeniu wewnatrz spoleczenstw, wsrod ktorych
> przebywal." jest dla Ciebie tylko nazwaniem kogos Zydem, to chyba nie ma

Masz rację, wykorzystałem wypowiedź Monci tylko w pewnym kontekście i
zupełnie miałem co innego na myśli.
Przepraszam wyszystkich kórzy poczuli się urażeni.
Moja wina ,uczono mnie, że jeśli ktoś mnie nie rozumie to jest tylko moja
wina bo wyrażam się nieprecyzyjnie
Napomnienie przyjmuję z pokorą

37. Data: 2000-11-19 09:48:22

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Pan_Zenek na pl.sci.pscyhologia napisal:

>W cywilizowanym świecie jednak są cywilizowane sposoby pokazywania swoich
>przekonań.
>Może i udowodnił że polscy aktorzy nie są nazistami ale udowodnił też że
>mamy w Polsce średniowiecze.

Nie powiedzialam, ze to popieram. Powiedzialam, ze jestem pod wrazeniem Jego
zachowania. Wczoraj sie zastanawialam czy umialabym sie wsciec. I nie wiem.
Nie ma we mnie takiej agresji, zlosci. Zawsze staram sie rozmawiac.
Chcialabym kiedys sie wkurzyc poteznie i przejsc jak tajfun, poczuc ta
ogromna sile i umiec nia kierowac.

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

38. Data: 2000-11-19 10:33:24

Temat: Odp: Olbrychski w Zachętcie
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rince <g...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v6h8e$enq$...@n...tpi.pl...
> Czy myslisz pan panie Zenku, ze ludzie tepi zrozumieja cywilizowane metody
> (w stylu : ignorowanie, udawanie, ze nic sie nie stalo?)

Gdzie ja napisałem że ignorowanie jest metodą?
Poczytaj dokładnie będziesz wiedział jakie metody byłby równie skuteczne

> Na ogien : ogniem. Inaczej bedziesz uwieczka wsrod wilkow, a twoje
> 'ucywilizowanie' nikogo nie bedzie obchodzic.

To już przerabialiśmy w średniowieczu
bez komentarza.
Zenek

39. Data: 2000-11-19 10:35:08

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moncia <m...@h...com> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v67it$k03$...@z...man.szczecin.pl...

> To i pisalam, ze zachowanie to kulturalnym nie bylo.
Jednak rozumiem, ze
> mogl poczuc sie
> urazony manipulowaniem jego wizerunkiem i w takim aspekcie
zachowanie to
> usprawiedliwiam.

Bycie kulturalnym IMO polega własnie na tym, żeby będąc
urażonym zachować się wg wszelkich zasad dobrego bon ton. I
dlatego ja D.O. nie usprawiedliwiam.
ps. jedyny wyjatek - zagrożenie zycia lub zdrowia. Afaik
takowego zagrożenia nie było.

> Nigdy przeciw innym nacjom nic nie mialam.

... bo oficjalnie, ludziom chcacym uchodzić za dobrze
wychowanych nie wypada cokolwiek mieć. Co nie zmienia
postaci rzeczy, że i tak są ksenofobami. Vide: niektórzy
politycy w naszym kraju przynajmniej ci krajowego formatu.

>Jednak przygladajac sie pewnym
> zachowaniom coraz mniej dziwie sie uogolnieniom typu:
Zydzi- maciciele,
> Arabobwe-brudasy.

... bo ktos tak powiedział lub napisał. Jestem pewien, że
nie mieszkałaś ani z lub obok Zydów, ani z lub obok Arabów.
Znam naprawdę wielu Polaków, którzy wręcz kochają brud (to
cecha ludzi - a nie nacji - gdybyś chciala wiedzieć) Znam
naprawdę wielu Polaków, którzy wręcz uwielbiają intrygi - to
też cecha ludzi a nie nacji.

>Krzywdzace jest IMO wlasnie to, ze ktos krytykujacy
> naganne zachowanie jest pozniej przyrownywany do ksenofoba
itp.

Na podstawie tego co napisałaś o Arabach i Żydach oraz tego
co sam wyżej napisałem nadal uważam , że w twej wypowiedzi
są ewidentne cechy ksenofobii.

>Machanie szabelka znow narazi nas na krytyke
"uciemiezonych"
> izraelitow, that's all.

A może bardziej narazi nas np. na krytykę Niemców, którzy po
takich i podobnych faktach uznają, że u nas zawsze nie
honoruje się prawa i porządku tak jak u nich. U nas w Polsce
zawsze musi być samowola i awanturnictwo - jak to u Polaków
od czasów I Rzeczypospolitej i złotej wolności szlecheckiej.
Dlaczego wybrałaś właśnie Żydów jako pierwszych w rzędzie
krytykantów? Czy z tego wynika, że chwalebny czyn O.
podobać się będzie innym nacjom?

pzdr.
--
St. b.

40. Data: 2000-11-19 10:36:38

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v6p12$sb9$...@n...tpi.pl...
> Witaj

Ty również witaj

> A co miał zrobić, nic nie mówić ?

nie tego nie powiedziałem

>, nieśmiało protestować ?

śmiało protestować ma pogłos medialny każda stacja telewizyjna chciałaby
usłyszeć co ma do powiedzewnia

>pisać petycje ?

Nie złożyć doniesienie o zniesławieniu i naruszeniu dóbr osobistych a potem
wystąpić o odszkodowanie za prawa autorskie.

> Zrobił to co powinien. Wziął sprawę w swoje ręcę.

Mógł wziąść w cywilizowany sposób

Pozdrawiam
Zenek

Whoah!!! Rosyjski eksperyment i ZASTRASZAJACE efekty!
SZUKAM PSYCHOANALITYKA Z TROJMIASTA
Re: durna anka
kto tu jest normalny? ona czy on ?
zwierzenie