Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty

From: "Krzysiek Szatynski" <c...@i...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty
Date: Mon, 20 Nov 2000 21:03:43 +0100

> Uważam, że masz całkowitą rację, byłam na tej wystawie i wcale nie
odczułam
> patrząc na zdjęcia aktorów, że są to naziści, a Pan Olbryski zachował się
> irracjonalnie niszcząc pracę innych.

hm... no nie wiem czy organizator tej wystawy faktycznie wykonal taki ogrom
pracy, zeby potepiac Olbrychskiego za zniszcenie kilku zdjec. Przeciez gosc,
ktory te zdjecia zebral, prawdopodobnie (nie wiem, wiec nie twierdze, ze na
pewno) zadnego z nich nie wykonal (nie wiem tez czy mial
prawo do wykorzystania ich, a powinien chyba miec na to zgode autorow i
chyba rowniez przedstawionych tam osob).
Nie mowie, ze popieram ta akcje, ale mam po prostu spore watpliwosci co do
faktycznej wartosci pracy, jaka wlozyl w to autor wystawy (nie pamietam
dokladnie nazwiska, wiec nie pisze, zeby nie przekrecic). Moze ma to jakas
tam wartosc muzealno-biblioteczna, ale chyba nie wielka w kategoriach sztuki
(jako wystawa a nie poszczegolne zdjecia).