Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty

1. Data: 2000-11-20 11:52:48

Temat: Re: Olbrychski w Zachętcie - fakty
Od: J...@s...gov.pl (Terlikowska Justyna) szukaj wiadomości tego autora

Uważam, że masz całkowitą rację, byłam na tej wystawie i wcale nie odczułam
patrząc na zdjęcia aktorów, że są to naziści, a Pan Olbryski zachował się
irracjonalnie niszcząc pracę innych.
Wystawa była opisana; że są to zdjęcia aktorów z filmów a nie zdjęcia
zbrodniarzy wojennych.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-11-20 14:42:40

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Terlikowska Justyna <J...@s...gov.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:61FD068AD256D11191B500805F0D2EACFBA1D1@sgus1
.gus.sta
t.gov.pl...
> [...]
Olbryski zachował się
> irracjonalnie niszcząc pracę innych.
> Wystawa była opisana; że są to zdjęcia aktorów z filmów a

...i wypowiedź Justyny (skoro była na wystawie) uważam za
autorytatywną.
Zatem niech O. raczej zapłonie licem wstydu a nie próbuje
grać roli skrzywdzonego bojownika o godność, której przy
bliższym przyjrzeniu nikt nie naruszył.
ps.
w idiotele IMHO była raczej ocena stosunku Polaków do
nazizmu w ogóle a nie ocena postępku D.O.
Zachowanie O. - poparte idiotelefonami - było jedynie
kwintesencją narodowego, nader zrozumiałego stosunku Polaków
do nazizmu jako takiego.

--
Pzdr.
St. b.

1. Data: 2000-11-20 17:23:17

Od: Roberto de Validus <v...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Terlikowska Justyna napisał(a):
> Wystawa była opisana; że są to zdjęcia aktorów z filmów a nie zdjęcia
> zbrodniarzy wojennych.

I to wg mnie zmienia calkowicie postac rzeczy
!!!

--
Tako rzecze
Roberto de Validus

1. Data: 2000-11-20 20:03:43

Od: "Krzysiek Szatynski" <c...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważam, że masz całkowitą rację, byłam na tej wystawie i wcale nie
odczułam
> patrząc na zdjęcia aktorów, że są to naziści, a Pan Olbryski zachował się
> irracjonalnie niszcząc pracę innych.

hm... no nie wiem czy organizator tej wystawy faktycznie wykonal taki ogrom
pracy, zeby potepiac Olbrychskiego za zniszcenie kilku zdjec. Przeciez gosc,
ktory te zdjecia zebral, prawdopodobnie (nie wiem, wiec nie twierdze, ze na
pewno) zadnego z nich nie wykonal (nie wiem tez czy mial
prawo do wykorzystania ich, a powinien chyba miec na to zgode autorow i
chyba rowniez przedstawionych tam osob).
Nie mowie, ze popieram ta akcje, ale mam po prostu spore watpliwosci co do
faktycznej wartosci pracy, jaka wlozyl w to autor wystawy (nie pamietam
dokladnie nazwiska, wiec nie pisze, zeby nie przekrecic). Moze ma to jakas
tam wartosc muzealno-biblioteczna, ale chyba nie wielka w kategoriach sztuki
(jako wystawa a nie poszczegolne zdjecia).

ACHTUNG ! UWAGA! .... WIRUS
TVN - Pod Napieciem
Rola wyglądu fizycznego w miłości
Rak? albo nie?