ACHTUNG ! UWAGA! .... WIRUS

1. Data: 2000-11-20 10:02:09

Temat: ACHTUNG ! UWAGA! .... WIRUS
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tematy z ktorymi nie mozna odbierac maili ktore maja zalacznik:

Romeo&Juliet
:))))))
hello world
!!??!?!?
subject
ble bla, bee
I Love You ;)
sorry...
Hey you !
Matrix has you...
my picture
from shake-beer

Usuwanie robaka Romeo&Juliet

Jesli na pasku zadan jest aplikacja "myromeo" nalezy kliknac prawym
klawiszem na niej i wybrac "Zamknij".

Pobrac ze strony http://www.mks.com.pl/pobierz.html najnowsza wersje
oprogramowania mks_vir i zainstalowac

Nalezy z menu programu do obslugi poczty elektronicznej Outlook lub Outlook
Express) wybrac:

Widok -> Uklad odhaczyc 'Pokaz okienko podgladu' (ma byc pusty kwadrat
])

Skasowac w programie pocztowym zarazone listy.

Uzwajac Skanera mks_vir przeskanowac dysk twardy komputera, usuwajac
wszystkie pliki, w których zostanie wykryty robak Romeo&apm;Juliet

Mozna ewentualnie recznie wyszukac i skasowac z dysku wszystkie pliki majace
w nazwie "myromeo".

Uruchomic aplikacje MSCONFIG (jest w katalogu "C:\WINDOWS\SYSTEM") i
sprawdzic, czy nie odwoluje sie do pliku "myromeo" w zakladce Autostart (nie
powinno byc wpisu).

A tak najepiej to przeslijcie to do swojego admina - niech ustawi Blocka w
serverze pocztowym na maile z zalacznikiem ktore maja to TO w tytule.
Wirusina dziala tylko na windowzy takze kto uzywa innego systemu moze spac
spokojnie ;)

sos3n

--
|---------------------------------------------------
-----|

1. Data: 2000-11-20 18:52:10

Temat: Re: ACHTUNG ! UWAGA! .... WIRUS
Od: "Michal Kepinski" <c...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sos3n <s...@p...pl> wrote in message news:8vase4$fo2$1@news.tpi.pl...
> tematy z ktorymi nie mozna odbierac maili ktore maja zalacznik:
>
> Romeo&Juliet
> :))))))
> hello world
> !!??!?!?
[ciach]
> Wirusina dziala tylko na windowzy takze kto uzywa innego systemu moze spac
> spokojnie ;)
>
> sos3n

Hmmm chcesz o tym porozmawiac?

Pozdrawiam
Michal Kepinski
c...@s...com.pl

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

1. Data: 2000-11-20 19:37:59

Od: "misia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sos3n" <s...@p...pl> wrote:
> tematy z ktorymi nie mozna odbierac maili ktore maja zalacznik:
>
> Romeo&Juliet
> :))))))
> hello world
> !!??!?!?
> subject
> ble bla, bee
> I Love You ;)
> sorry...
> Hey you !
> Matrix has you...
> my picture
> from shake-beer

hmmm...
czy to nie jest troszke "off topic"..?

misia

1. Data: 2000-11-20 19:58:17

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Nov 2000 11:02:09 +0100, "sos3n" <s...@p...pl> wrote:

>Usuwanie robaka Romeo&Juliet

1. Wejdz do katalogu Program Files.
2. Znajdz Outlook Eksplorer.
3. Skasuj Outlooka.
4. Znajdz w necie Forte Agenta i zainstaluj.
5. Nigdy wiecej nie bedziesz mial majlowych wirusow :)))

Ludzie, ja moge zrozumiec ze Misiu od 4 do 5,5 jest lepszy od
Szkapki, chociaz Szkapki 6.0 jeszcze nie widzialem, ale Outlook to
naprawde jakas programistyczna wpadka. Dajcie sobie spokoj...

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

1. Data: 2000-11-20 20:05:51

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Kepinski" <c...@s...com.pl> wrote in message

> Hmmm chcesz o tym porozmawiac?

tiaaaa.... napsol mi przez weekend troche krwi zanim doszedlem do tego jak
go rozwalic :)

> Pozdrawiam
> Michal Kepinski
> c...@s...com.pl

a to tak ku przestrodze ;)

sos3n

1. Data: 2000-11-20 20:06:38

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to nie jest troszke "off topic"..?

masz racje ;) ale chcialem ostrzec bo panoszy sie w niesamowitym tepie...
sorrki juz wiecej nie bendeM

> misia

sos3n

1. Data: 2000-11-20 20:51:26

Temat: Re: ACHTUNG ! UWAGA! .... WIRUS [off-topic]
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paul Radetzky" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Szkapki, chociaz Szkapki 6.0 jeszcze nie widzialem, ale Outlook to
> naprawde jakas programistyczna wpadka. Dajcie sobie spokoj...

rotfl :) ja juz prowaze ostatnie testy mandrake 7,2 na serverku i juz nie
dlugo bede wolny od winshita - byle by mi tylko baza dobrze poszla po sambie
;)

> --
> Paweł Radecki r...@p...onet.pl

sos3n

1. Data: 2000-11-20 22:05:16

Od: m...@a...com.pl (Mariusz Maciąg) szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) writes:

> Ludzie, ja moge zrozumiec ze Misiu od 4 do 5,5 jest lepszy od
> Szkapki, chociaz Szkapki 6.0 jeszcze nie widzialem, ale Outlook to
> naprawde jakas programistyczna wpadka. Dajcie sobie spokoj...

Witam !

Ponieważ wątek się troszkę rozwinął to ja proponuję
zestaw: Linux ( najlepiej Debian ), do stron Mozilla, Netscape 6, lub Galleon,
a do poczty... XEmacs + Gnus. IMHO najlepsze rozwiązanie do poczty i grup.

A i taki wirus nic mi nie może :)))

pozdrawiam,
Mariusz Maciąg

-----------------------Linux user - 179053--------
- "Tak tylko myślałem..." Kubuś Puchatek -
- Mariusz Maciag------------- www.artgabi.com.pl -

1. Data: 2000-11-20 22:44:28

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Galleon,
> a do poczty... XEmacs + Gnus. IMHO najlepsze rozwiązanie do poczty i grup.

O jejku, ale Wy macie problemy ;))))))
A wlasciwie po jaka cholere otwieracie (podejrzane) listy z zalacznikami?
bye

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-21 12:53:03

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> wrote in message news:3a1a634f@news.vogel.pl...
> Galleon,

> O jejku, ale Wy macie problemy ;))))))
> A wlasciwie po jaka cholere otwieracie (podejrzane) listy z zalacznikami?

jak otrzymujesz list od qmpla to nawet nie musisz do otwierac ;) wystarczy
ze masz go w podgladzie - nawet jak anulujesz to cie zainfekuje :)

> bye
>
> --
> spider
sos3n