Oliwki 2

1. Data: 2000-10-19 04:23:37

Temat: Oliwki 2
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy juz niejakie rozeznanie o tym ile "wytzymuja" oliwki po otwarciu sloika
A teraz rodzi sie pytanie:

JAKIE oliwki?

bo ja bardzo lubie te ciemne bez pestki :-P''''''''''

Marek

1. Data: 2000-10-19 06:08:53

Temat: Re: Oliwki 2
Od: "Adam Grzybowiński" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Spytam z ciekawosci: jestescie w stanie zjesc dwie (2) oliwki jedna po
drugiej??!?!!?????
Pytam powaznie.

--
Adam Grzybowiński
g...@p...com

1. Data: 2000-10-19 08:59:45

Temat: Gofry
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobic ciasto na gofry?
Nigdy mi sie nie udaje.

Ala
k...@g...pl

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-24 04:04:13

Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Adam Grzybowiński" <g...@p...com> wrote:

>Spytam z ciekawosci: jestescie w stanie zjesc dwie (2) oliwki jedna po
>drugiej??!?!!?????
>Pytam powaznie.

Oczywiscie. Dwie, trzy a nawet dziwsiec. Chyba, ze zle zrozumialem
pytanie...

Lechu

1. Data: 2000-10-24 14:17:36

Od: Robert Brachun <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witay... Adam

Dn. 19-Paź-00 napisano:

>AG Spytam z ciekawosci: jestescie w stanie zjesc dwie (2)
>AG oliwki jedna po drugiej??!?!!?????
>AG Pytam powaznie.

A ja poważnie odpowiadam;
Jestem w stanie opróżnić całe opakowanie. Jedna po drugiej.
W tej chwili być może jeszcze nie doceniasz smaku oliwek ale
jestem pewny że prędzej czy później zmienisz zdanie. Tak jak
ja.
By Way...

--
Zygi

1. Data: 2000-10-24 17:35:05

Od: "hmmm" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam Grzybowiński <g...@p...com> zapytał:
> Spytam z ciekawosci: jestescie w stanie zjesc dwie (2) oliwki jedna po
> drugiej??!?!!?????
> Pytam powaznie.

sadzac z tego co napisano na sloiku zjadlam wczoraj 454g oliwek, jedna po
drugiej... ale jesli chodzi o to czy jestem w stanie zjesc 2 to tak i nie,
bo jesli mam tylko 2 to zjem, ale jesli mam wiecej to na 2 nie
poprzestane...

pozdr
hmmm

1. Data: 2000-10-25 05:37:23

Od: Robert Brachun <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witay... Adam

1. Data: 2000-10-26 11:29:00

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> JAKIE oliwki?
>
> bo ja bardzo lubie te ciemne bez pestki :-P''''''''''

Generalnie to chyba jednak pestkowane są najlepsze ( niezależnie od tego
jaki kolor )
W Hiszpanii na ok. 30 rodzajów oliwek na targu facet miał tylko 5 rodzajów
bez pestek.

Szczerze mówiąc nie wiem z czego to wynika - zgadywać można, że jeśli oliwki
leżą w zalewie z pestkami to mają ciekawszy aromat ( ciągnący od pestki ).

Co do szczegółowych rodzajów :

Goya - zielone drylowane z anchovies - mogę spożyć nieskończone ilości
Mieszanka zielonych i czarnych na ostro - nie znam producenta - do kupienia
w Wafce - w Klifie
Czarne - Figaro

ostry

1. Data: 2000-10-26 19:24:12

Od: w...@p...onet.pl (onet) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ostry
>
> Niestety z anchovies nie nadaja sie w mieszance z winem. Mam w tym temacie
niemile doswiadczenia. A inne a jakze.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

barwniki info
kasztany
Re: Rozne przepisy