Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

Data: 2004-09-24 11:38:49
Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

Dnia 2004-09-24 13:32:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> myslalam ze chociaz brunetki sa inteligentne

W zadnym razie, jak ktos nie ma penisa to jest głupi jak but :]

> widze ze wielokrotnie wyzsze niz ty

Jezuuu, ale mnei oszukali na studiach, mówili że tak wysokich nikt nie ma,
i jest to niemierzalne ;]
Rzeczywiscie jestes wyjątkowa... naprawde sie ciesze, ze mam z Tobą kontakt
:]

> to nie zrozumialas??

Nic a nic... to przez to niższe IQ... sama rozumiesz :]

> no na przyklad niektore kobiety musza stac sie bardziej inteligentne

Konkretnie które, i dlaczego muszą? ;]

> wtedy nie bylabys z facetem meskim, tylko wiadomo jakim, chyba ze takich
> lubisz

Z jakim "wiadomo jakim" - pisz prosto z mostu, konkretami, bo tutaj to mało
kto Cię rozumie :]

> na pewno, slyszalam ze od czestego myslenia o czyms, moze sie to spelnic

Eee, to Ty musisz częsciej myśleć o mózgu skoro to działa :]

> a czy ja Cie nazywalam dziwka, ??,

Tak :]

> skoro tak pomyslalas to widac masz jakies
> powody zeby tak o sobie sadzic

Ja jesynie przeanalizowałam Twoją teorię, na paluszkach policzyłam ilu
panów się we mnie spuszczało, i mi wyszło że zgodnei z teorią jestem dziwką
:]

> ponowie znowu to co napisaam komus juz: gdybyscie byly choc troche madre, to
> nie reagowalybyscie na moje zaczepki!!! - to jest fakt, a ja tu sie z Was
> niezle nabijam

No popatrz, a moze to taka podwójna wkrętka :]

Poza tym powinnas byc dumna z siebie, ze jestes bardziej interesująca od
góry ciuchów do prasowania - zawsze to coś ;]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl