Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

Data: 2004-09-24 11:59:19
Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Jomi" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1499.0000006c.41528b26@newsgate.onet.pl...
Nawiazujac do
> tematu.... w ciagu ostatnich 2,5 miesiaca kochalismy sie 2 razy (ostatnio
1,5
> miasiaca temu). On ma bardzo duzo pracy-rozumiem to i czekam. Jednoczesnie
> lozku sama podejmuje inicjatywe, ale jestem odrzucana.

Witam!

Myslę, że problem może być poważny. Świadczy o tym to co napisałaś, że
podejmujesz
inicjatywę i jesteś odrzucana. Tego nie można wytłumaczyć zmęczeniem w
każdym przypadku.
To, że się coś dzieje w Twoim facetem, to wielce prawdopodobne. Nie musi to
być od razu
zdrada. Może to być np. zauroczenie kimś i niechęć do współżycia z Tobą,
może to być
jakieś problemy z tożsamością w waszym związku, mogą to też być problemy z
pracą. Ten trzeci
powód jednak stawiałbym na ostatnim miejcu. Nie oznacza to jednak, że
powinnaś zaraz
być jakoś podejrzliwa. Powinnaś jednka być czujna i uważna. Powinnaś
przeanalizować
inne sygnały. Ważne jest co On robi w pracy, kiedy wraca, itp. rzeczy. Bez
opisu tego
trudno nam będzie cokolwiek zdiagnozować.

1,5 miesiąca to dużo jak na stały i stosunkow młody związek. Z jednej strony
mogą to być
przejściowe kłopoty, z drugiej, jeśli by to było "zmęczenie materiału", nie
wróżyło by to
dobrze na przyszłość. Już lepsze by była chyba ewentualna zdrada. Ale
uważam, że powinniście
to sobie wyjaśnić. Nie musisz przecież pytać się bezpośrednio ale możesz
spróbować porozmawiać, co
jest przyczyną takiego zachowania. A może to są tak stresujące kłopoty.
Jeszcze jedną rzeczą, która
mi przychodzi do głowy jest to, że facet coś podłapał, teraz się leczy w
ukryciu i nie chcę Cię narażać na
zakażenie, np. choroba weneryczną.

Sytuację należało by wyjaśnić jak najszybciej. W związkach zdarzają się
dłuższe przerwy ale u Ciebie
to nie wygląda an normalną sytuację. Myslę, że każdy chyba rozumie, żę druga
strona ma jakieś potrzeby.
Uwagi w s tylu stosowania wibratora, itp. są nie na miejscu, gdyż są ludzie,
którzy potrafią się bez tego
obyć (przeważnie są to kobiety). U meżczyzn fizjologia powoduje, że w końcu
trzeba się pozbyć nadmiaru nasienia, np.
przez nocne polucje. Ale jako kobieta masz tu duże możliwości. Możesz
przecież mówić o potrzebie
czułości, bliskości. Nie musicie się zaraz kochać (tzn. nie oczekuj tego i
nie wymagaj) ale
powiedz, że potrzebujesz bliskości, czułości, przytulenia, lekkich
pieszczot, pocałunków. Jeśli tego Twoj
facet nie będzie też chciał to już wiele wyjaśni. Nawet jeśli ma jakieś
kłopoty i nie umiał sobie z nimi
poradzić przez ten okres, to powinien się nimi z Tobą podzielić. Jeśli nie
chce to już może być źle.

Życzę powodzenia i czekam na info.

proxy