On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

91. Data: 2004-09-24 12:10:09

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "proxy11" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cj12f0$7cg$2@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> podejmujesz
> inicjatywę i jesteś odrzucana. Tego nie można wytłumaczyć zmęczeniem w
> każdym przypadku.
> To, że się coś dzieje w Twoim facetem, to wielce prawdopodobne. Nie musi
> być od razu
> zdrada. Może to być np. zauroczenie kimś i niechęć do współżycia z Tobą,
> może to być
> jakieś problemy z tożsamością w waszym związku, mogą to też być problemy z
> pracą. Ten trzeci
> powód jednak stawiałbym na ostatnim miejcu.

Przyszło mi do głowy czwarte, najmniej być może realne rozwiązanie: może on
próbuje w ten sposób coś z Tobą "załatwić". Coś na Tobie wymusić, za coś Cię
ukarać? Wbrew pozorom to nie musi być domeną kobiet. Ale brak seksualnego
zainteresowania najczęściej jest zwierciadłem seksualnych problemów w
związku. I to też nie musi być domeną kobiet.

jedno jest pewne: za mało wiemy o Twoim zwiazku, by zdefiniować problem. To
broń Boże nie zachęta do obnażenia się przed nami do szpiku kości, to
zachęta do ewentualnego zrewidowania przyczyn pozałóżkowych, co zresztą
mądrze zasugerował Proxy.

Margola

92. Data: 2004-09-24 12:11:11

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> a co za roznica?? myslmy o tym rownouprawnieniu

Jak to co? a przed chwilą przekonywałaś, że faceci z tobą nie dyskutują :D

Monika

93. Data: 2004-09-24 12:13:58

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem, dlatego probuje rozkrecac wszystkich jak tylko moge

Przynajmniej dobrego samopoczucia jej nie brakuje.
Naprawdę, aż podziwiam.

Eulalka

94. Data: 2004-09-24 12:15:09

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wariactwo, powiem na przyklad ze jestes glupia, to juz mnie do sadu
> zamierzasz pozwac bo w ktoryms tam artykule jest rownoupawnienie??

Nie, oskarżę cię o stworzenie zagrożenia w ruchu lądowym :D

Monika

95. Data: 2004-09-24 12:15:40

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I Ty chcesz, żeby ona to zrozumiała? Buahahahaha....

Fakt :( Trochę mnie poniosło....

:D :D :D

Monika

96. Data: 2004-09-24 12:15:53

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> podejrzewam
> >

> Coś ty :) Jest tam tylko wymiana zdań z trollem o imieniu Roch Dz. :D
> Ubaw na maksa.
> Zapraszamy :D

Wybacz, nie skorzystam. Może trudno w to uwierzyć, ale nawet ja mam swoje
poczucie przyzwoitości :)

Pozdrawiam
Andrzej

97. Data: 2004-09-24 12:19:01

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz, nie skorzystam. Może trudno w to uwierzyć, ale nawet ja mam swoje
> poczucie przyzwoitości :)

Moja propozycja była nieprzyzwoita? :]
Griszczuk

98. Data: 2004-09-24 12:19:30

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile razy mam ponawiac !!!!
> GDYBYSCIE BYLY CHOC TROCHE INTELIGENTNE, OLEWALYBYSCIE MNIE
> MASZ JUZ DOWOD SWOJEJ INTELIGENCJI??

Gdybyś była choć trochę inteligentna, wyszłabyś teraz przed budynek, w
którym się znajdujesz, zdjęłabyś dolną część garderoby i zatańczyła
chodzonego. :D

Czy już zdobyłaś dowód na swoją inteligencję ? prosimy o fotkę :D

Monika

99. Data: 2004-09-24 12:20:26

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> ola boga

O, i to jest odpowiedź godna geniusza ! :D

Monika

100. Data: 2004-09-24 12:21:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:58:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> a moze w ogole potrojna??

Umiesz liczyc do trzech... cudownie :]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl