On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

141. Data: 2004-09-26 18:09:43

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy napisał:

> Spoko stary, niech tak dalej walczą o to równouprawnienie, a możemy spać
> spokojnie ;)

Dopóki Roch nie stanie Ci w drzwiach ze skalpelem ;)

Eulalka

142. Data: 2004-09-26 18:19:23

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dopóki Roch nie stanie Ci w drzwiach ze skalpelem ;)

Co by się nie stało, to waszej płci się też dostanie;)

Pozdrawiam
Andrzej

143. Data: 2004-09-26 18:31:12

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co by się nie stało, to waszej płci się też dostanie;)

no nie wiem...
jak tobie utnie to zebysmy byli rowni mi juz nie doklei
ale musze przyznac ze martwilabym sie o swoj biust... (jakos tak go lubie
jak i inne czesci ciala)

kasiatoya

144. Data: 2004-09-26 18:31:34

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy napisał:

> Co by się nie stało, to waszej płci się też dostanie;)

Stanę do walki po mężczyzn stronie ;)

Eulalka

145. Data: 2004-09-26 18:32:43

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dz. napisał:

> uwielbiam draznic ludzi i uwielbiam jak mnie nie lubia, wiec moze dlatego

Jakoś się za szybko zmyłaś jak na wielkie uwielbienie.

Eulalka, powątpiewająco.

146. Data: 2004-09-26 18:41:44

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stanę do walki po mężczyzn stronie ;)

Mężczyzn? Odpowiedz sobie szczerze przed lustrem w obronie czego tak
naprawdę staniesz? ;)))))

Pozdrawiam
Andrzej

147. Data: 2004-09-26 19:01:34

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy napisał:

> Mężczyzn? Odpowiedz sobie szczerze przed lustrem w obronie czego tak
> naprawdę staniesz? ;)))))

A muszę przed lustrem?

;)))))))))))))))

Eulalka

148. Data: 2004-09-27 09:27:01

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:cj6co1

> Przepraszam, czy ja wyciągam prawidłowe wnioski? Bo mi wyszło, że mądrość
> siedzi w penisie. Hmm...

Powyższe według mnie ostatecznie przesądza, jakiej płci jest nasz rozmówca
Roch ;)

Margola

149. Data: 2004-09-27 11:06:22

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> to ty jestes az tak glupia, ze nie widzisz ze ja sobie jaja z was
wszystkich
> robie
> nie no, to w takim razie inteligencja nie grzeszysz
> zwracam honor

Dosłownie... brak słów. Nic nie rozumiesz, piszesz w każdym poście to samo.
Pewnie zaraz mnie zapytasz co to znaczy post... Za mądrość Oscary rozdajesz.
Chyba Cie stary skrzywdził w dzieciństwie :)
Griszczuk

150. Data: 2004-09-27 11:15:31

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Griniu" <p...@n...poczta.fm> skrev i meddelandet
> Chyba Cie stary skrzywdził w dzieciństwie :)

Uwazam ze powyzszy komentarz jest nie tylko niestosowny (niezaleznie od
poziomu komentowanych postow) ale i cholernie glupi, a usmieszek po nim
swiadczy niezwykle negatywnie o autorze.

--
sveana

odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?