On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

21. Data: 2004-09-24 11:09:22

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1utce17k0gjo$.dlg@iska.from.poznan...

> To oczywiste - nie ma go

kazdy glupi wie ze kobieta nie ma penisa, nie wiedzialas??

a co do rownouprawnienia to bedzie wtedy, gdy wyginie jedna "rasa" na ziemi,
wtedy bedziesz mogla o nim pomarzyc, bo nigdy nie zmienisz jednostek

22. Data: 2004-09-24 11:13:33

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości

> Znasz Ty się na żartach ?

tez pomysl

23. Data: 2004-09-24 11:14:18

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:09:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> kazdy glupi wie ze kobieta nie ma penisa, nie wiedzialas??

Po pierwsze, nie znam zbyt wielu głupich... dlatego się cieszę, że mogę
Ciebie poznac, choc tylko wirtualnie :]
Po drugie, skąd przypuszczenie, ze nie wiedziałam o braku penisów o kobiet
skoro dobrze zdiagnozowałam Twój stan nieposiadania? ;]

> a co do rownouprawnienia to bedzie wtedy, gdy wyginie jedna "rasa" na ziemi,
> wtedy bedziesz mogla o nim pomarzyc, bo nigdy nie zmienisz jednostek

Po pierwsze ustalmy, czy Ty wiesz co to jest rasa?
Po drugie, jeśli wiesz co to rasa możesz wyjaśnić jaki ma to związek z
róznouprawnieniem płci?
Po trzecie, dlaczego mam marzyc u równouprawnieniu?
Po czwarte, dlaczego mam niby zmieniac jednostki?

Po piąte i najważniejsze, czy potrafisz używać w sposób zrozumiały dla
reszty społeczeństwa języka polskiego?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

24. Data: 2004-09-24 11:14:50

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2004-09-24 12:58:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> Serio równouprawnienie zalezy od /nie/posiadania penisa czy po prostu nie
> wiesz co oznacza to słowo? ;]

juz powiedzialam, nie zmienisz jednostek
wnioski wyciagnij sama

25. Data: 2004-09-24 11:15:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:13:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> tez pomysl

A Ty tak często o tym myśleniu piszesz, bo Tobie się to zdarza raz w roku,
i to już jutro wypada? ;]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

26. Data: 2004-09-24 11:16:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:14:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> juz powiedzialam, nie zmienisz jednostek

Czy Ty maz jakieś poważne zaburzenia neurologiczne, że nie potrafisz ze
zrozumieniem przezczytac pytania i odpowiedziec na nie? ;]

> wnioski wyciagnij sama

Ja za głupia jestem :]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

27. Data: 2004-09-24 11:16:19

Od: maruda <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:
> Dnia 2004-09-24 13:02:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Eulalka* skreślił te oto słowa:

> To oczywiste - nie ma go :] A reszte to już Freud przelała na papier ;]
^^^^^^^^^^^^^^^
"...Kopernik byla kobieta..." ]:->

BP NMSP

pozdrawiam
/maruda

28. Data: 2004-09-24 11:16:52

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:16:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *maruda* skreślił te oto słowa:

No udało mi się to wyjątkowo :]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

29. Data: 2004-09-24 11:19:00

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> nigdy nie bedzie rownouprawnienia,
> chyba ze wszystkie kobiety dokleja sobie penisy lub mezczyzni je sobie
utna

Ups! Myslę, że powinieneś powiedzieć to bardziej publicznie:) Bo zdaje się,
że duża część ludzkości nawet nie wie, że równouprawnienie nie jest
determinowane przez fakt posiadania/nie posiadania przez wszystkich penisa
:D

Monika ubawiona jak norka

30. Data: 2004-09-24 11:19:32

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> że duża część ludzkości nawet nie wie, że równouprawnienie nie jest
> determinowane przez fakt posiadania/nie posiadania przez wszystkich penisa

o rany, biedne kobiety o blond wlosach
wroccie jak bedziecie mic iq>140, bo skoro nie wiecie o jakiej rasie ja
mowie i o tym ze aby bylo rownouprawnienie to trezbaby bylo zmienic
konkretne jednostki, a tego sie nie da, chyba ze mlodych mezczyzn bedzie sie
wychowywac jak dziewczynki lu na odwrot, akle wtedy ola boga, ratujcie mnie,
co to by bylo
moze gdyby bylybyscie bogiem, to dopiero by wam sie to udalo, ale i tak
znajdzie sie jakas jednostka, ktora bedzie miala gdzies rownouprawnienie

ah te marzycielki

odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?
Test programu AnoMail