Onanizm = impotencja ??

1. Data: 2006-02-23 08:52:22

Temat: Onanizm = impotencja ??
Od: "MiLX" <x...@o...df> szukaj wiadomości tego autora

witam
jak w temacie do czego doprowadza onanizm ?? chwilowa niedyspozycja czy
impotencja
pozdrawiam
MiLX

2. Data: 2006-02-23 09:10:21

Temat: Re: Onanizm = impotencja ??
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Feb 2006 09:52:22 +0100, na pl.sci.medycyna, MiLX napisał(a):

> jak w temacie do czego doprowadza onanizm ?? chwilowa niedyspozycja czy
> impotencja

Wręcz przeciwnie, trening czyni mistrza :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2006-02-23 09:20:10

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiLX" <x...@o...df> napisał w wiadomości
> witam
> jak w temacie do czego doprowadza onanizm ?? chwilowa niedyspozycja czy
> impotencja
> pozdrawiam

Przyjemność ;-)

Tylko nałogowy onanizm może z lekka nastawić młodego człeka który nie
uprawia seksu
na określone formy stymulacji.
A brak erekcji po ejakulacji to jakby normalne ;-)

Seco

4. Data: 2006-02-23 09:34:59

Od: "MiLX" <x...@o...df> szukaj wiadomości tego autora

a gdy popęd jest a występują zaburzenia wzwodu, to chyba cos jest nie tak,
no chyba ze przeladowanie ??

5. Data: 2006-02-23 10:48:16

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Trapez pisze 23-02-2006 10:10:

> Wręcz przeciwnie, trening czyni mistrza :)

"- Jesteś świetnym kochankiem.
- Dużo ćwiczę w samotności."
Woody Allen, "Miłość i nienawiść"
:-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

6. Data: 2006-02-23 13:55:59

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witam
> jak w temacie do czego doprowadza onanizm ?? chwilowa niedyspozycja czy

A skąd, od tego to tylko czarne plamy między palcami się robią, ew. może
wyschnąć stos pacierzowy, ale ja nie za bardzo wiem co to takiego ten stos,
więc się nie przejmuję

7. Data: 2006-02-23 23:46:48

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dtkf12$qpv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
może
> wyschnąć stos pacierzowy, ale ja nie za bardzo wiem co to takiego ten

te czarne plamy, to wlosy. wiedzialem, ze sprawdzisz :D
olej stos. inkwizycja minela. zostal;y pacierze i paciorki ;P
zastanowic sie jednak nalezy czy greenpeace lub zieloni nie podniosa
rabanu przeciw maltretowaniu nieparzystnokopytnego ;)

--
pozdro
ape

8. Data: 2006-02-24 00:04:17

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
(...)

> [...]
> zastanowic sie jednak nalezy czy greenpeace lub zieloni nie podniosa
> rabanu przeciw maltretowaniu nieparzystnokopytnego ;)

Cóż, wówczas zorganizują wielką paradę onanistów (na kształt tej pederastów)
ze współudziałem Towarzystwa Przyjaciół Zwierząt, pod dyżurnym hasłem
sprzeciwu przeciwko nietolerancji i rzucaniu na nich oszczerczych kalumnii,
ze jakoby "biją konia".! -Unia Europejska nie na takie rzeczy dawała
kasę:-))

--
Pozdr

9. Data: 2006-02-24 00:24:40

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2006 10:34:59 +0100, MiLX napisał(a):

> a gdy popęd jest a występują zaburzenia wzwodu, to chyba cos jest nie tak,
> no chyba ze przeladowanie ??

Może po prostu za często... Daj troche odpocząć swojemu organowi :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

10. Data: 2006-02-24 00:46:36

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Feb 2006 01:04:17 +0100, *PAweł*
<news:dtlikt$6j9$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Cóż, wówczas zorganizują wielką paradę onanistów (na kształt tej pederastów)
> ze współudziałem Towarzystwa Przyjaciół Zwierząt,

Dlaczego ze współudziałem TPZ? Przecież zwierzątka się nie onanizuja :-)

--
Kaja

naciągnięty mięsień...?
choroba wieńcowa, bajpasy- metodą Piotrowicza
gdzie z chrapaniem?
Testy IgE
Nerwobole