Onet przyznaje: LGBTtfu tfu tfu jednak deprawuje?

11. Data: 2019-12-02 22:52:17

Temat: Re: Onet przyznaje: LGBTtfu tfu tfu jednak deprawuje?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dniu 01/12/2019 o 21:41, m...@g...com pisze:
> dawno nie gralem, przeguby mi sie wyrobily
> ---
> wiec moze bingo bedzie lepsiejsze? ;P

z luku bym postrzelal

---
Do tego zdrowe silne przeguby POtrzebne...wroc lepiej do bingo Robin Gazie ;P

12. Data: 2019-12-03 20:39:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/12/2019 o 21:52, m...@g...com pisze:

> z luku bym postrzelal
>
> ---
> Do tego zdrowe silne przeguby POtrzebne...wroc lepiej do bingo Robin Gazie ;P

czasy amalgamatu sie skonczyly a paraolimpiady tez sie zmienily

--
gazebo

13. Data: 2019-12-03 22:50:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 grudnia 2019 22:41:59 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> dawno nie gralem, przeguby mi sie wyrobily
> ---
> wiec moze bingo bedzie lepsiejsze? ;P

E... nie znata się oba ludziska! Pinball górą. Kto grał na flipperach ten wie.

14. Data: 2019-12-04 12:39:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

czasy amalgamatu sie skonczyly a paraolimpiady tez sie zmienily
---
Co do amalgamatu to jestes w wielkim bledzie.
Biednych dalej tym truja.

15. Data: 2019-12-04 19:32:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/12/2019 o 11:39, m...@g...com pisze:
> czasy amalgamatu sie skonczyly a paraolimpiady tez sie zmienily
> ---
> Co do amalgamatu to jestes w wielkim bledzie.
> Biednych dalej tym truja.

polska rzeczywistosc, nie wiedzialem, dziekuje

--
gazebo

16. Data: 2019-12-04 23:06:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No tak -ty siedzisz w GB

Wszyscy jestesmy cyborgami -witajcie w realu ;P
wracam do Polski po swoje zloto
Sosnierz: LGBT cyrk robiony z chorych ludzi do zwalczania kleru
Blog o uzależnieniach
PO czym POznac idiote [diagnostyka]