Operacja zacmy - soczewki

1. Data: 2000-06-07 07:45:39

Temat: Operacja zacmy - soczewki
Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moj ojciec ma "na dniach" miec operacje oczu - usuwanie zacmy. Operacja jak
wiadomo polega na wycieciu zmatowialej soczewki i wszczepieniu sztucznej.
W zwiazku z tym mam pytanie:
Jakie sa rodzaje sztucznych soczewek?
Ktore z nich sa najlepsze?
Jak uzyskac ta najlepsza?
Co jeszcze warto wiedziec o samej operacji?

Prosze o "cc" na priv: K...@d...com.pl

Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2000-06-08 11:14:49

Temat: Re: Operacja zacmy - soczewki
Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Lyzwa napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>wiadomo polega na wycieciu zmatowialej soczewki i wszczepieniu sztucznej.

Dodam:
Czy istnieja soczewki umozliwiajace (przynajmniej czesciowo) akomodacje?

3. Data: 2000-06-08 19:42:08

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Thu, 08 Jun 2000 11:14:49 GMT, "Krzysztof
Lyzwa" <K...@d...com.pl> napisał coś takiego:

>Dodam:
>Czy istnieja soczewki umozliwiajace (przynajmniej czesciowo) akomodacje?

Istnieją - natura wyposaża każdego w parkę takowych
--
Cosa
c...@p...onet.pl

4. Data: 2000-06-09 09:13:23

Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosa napisał(a) w wiadomości: ...
>.

>Istnieją - natura wyposaża każdego w parkę takowych
>--

A ja pytalem o te sztuczne...
Z bardzo konkretnego powodu...
I ciagle mam nadzieje, ze znajdzie sie ktos, kto mi konkretnie odpowie...

>Cosa

Krzysztof

owlosienie
ferromony
nasienie
Pytanie o leki : Azacitidine, CYTOSINE ARABINOSIDE, TRANS-RETINOIC ACID
napój izotoniczny