Opiekacz do trójkątnych tostów :)

1. Data: 2006-12-12 15:06:35

Temat: Opiekacz do trójkątnych tostów :)
Od: "lolka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam do was prośbę - chcę kupić na prezent w/w opiekacz do tostów.
Coś takiego jak te:

http://www.agdexpert.pl/opiekacze/?sort=_8

W cenie raczej do 100 zł.
Tylko kompletnie nie wiem, na jaki się zdecydować... Może ktoś z
was taki ma i mógłby polecić/odradzić, bo firmy które tu widzę w
większości wydają mi się dobre...

Pzdr.

--
*lolka* 1750880

2. Data: 2006-12-12 17:40:26

Temat: Re: Opiekacz do trójkątnych tostów :)
Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lolka" <l...@b...pl> napisał

> Tylko kompletnie nie wiem, na jaki się zdecydować...

Z mojego Moulinexa (kupionego kilka lat temu) zaczął odłazić teflon - po 3
miesiącach od zakupu. Jak jest obecnie z jakością Moulinexa to nie wiem, ale
drugi raz się nie nabiorę ;)

M.

3. Data: 2006-12-12 23:13:40

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <n...@n...spam> napisał w wiadomości
> Z mojego Moulinexa (kupionego kilka lat temu) zaczął odłazić teflon - po 3
> miesiącach od zakupu. Jak jest obecnie z jakością Moulinexa to nie wiem,
> ale drugi raz się nie nabiorę ;)

Mój Philips - co prawda ma już parę lat, ale też po krótkim czasie teflon
zaczął złazić.

4. Data: 2006-12-13 08:50:19

Od: "lolka" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry napisał(a):

> Mój Philips - co prawda ma już parę lat, ale też po krótkim czasie teflon
> zaczął złazić.
> pozdrawiam

Kurcze to kicha, bo prezent ma być właśnie z powodu, że na
poprzednim opiekaczu złazi teflon :P Co prawda po kilku latach a nie
m-cach, a opiekacz byl "no-name"...

Poczekam jeszcze, może znajdzie się ktoś, komu nie złazi :)

--
*lolka* 1750880

5. Data: 2006-12-13 10:18:58

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze to kicha, bo prezent ma być właśnie z powodu, że na
poprzednim opiekaczu złazi teflon :P Co prawda po kilku latach a nie
m-cach, a opiekacz byl "no-name"...

Ja mam nonama ponad rok i nie schodzi teflon, w dodatku taki 3w1 ale tylko
do tostow sie nadaje bo do gofrów ma za małą temperature. Może porysowali
go? Wychodzi że najlepiej nonama z biedronki kupić:)

6. Data: 2006-12-13 15:14:01

Od: kropka <"lilka(kropka)k"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry napisał(a):

> Użytkownik "Maciej Muran" <n...@n...spam> napisał w wiadomości
>
> Mój Philips - co prawda ma już parę lat, ale też po krótkim czasie
> teflon zaczął złazić.
> pozdrawiam

A już myślałam, że to tylko mój taki felerny...w sumie nie wiem czy się
cieszyć..mam teraz grillla elektrycznego od roku i narazie nic nie
schodzi, a tosty są tak samo pyszne :)

7. Data: 2006-12-15 08:07:05

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.12.2006, o godzinie 00.13.40, na pl.rec.dom, Huckleberry
napisał(a):

> Mój Philips - co prawda ma już parę lat, ale też po krótkim czasie teflon
> zaczął złazić.

I u mnie też. Mimo, że obficie masełkiem smarowałem...

*Habeck*
- Schutzbach

8. Data: 2006-12-15 11:18:39

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]
>Tylko kompletnie nie wiem, na jaki się zdecydować... Może ktoś z
>was taki ma i mógłby polecić/odradzić, bo firmy które tu widzę w

No więc ja się wychylę w drugą stronę - małe AGD mam polskiej firmy Eldom - nie
szwankuje, nie psuje się (obecnie mam suszarkę, czajnik i żelazko) i opiekacz
tej firmy też bym z czystym sumieniem poleciła:
http://otomedia.pl/produkt/eldom_opiekacz_st100_.php

Junkers - problem z zapalaniem
mierzkanie
Firma BLOMBERG - co to jest?
prowadnice w piekarniku
Ile za połozenie paneli MDF na poddaszu?