Opinia na temat czapek z daszkiem ala dres

1. Data: 2000-09-29 21:26:55

Temat: Opinia na temat czapek z daszkiem ala dres
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się co jest powodem noszenia ( w coraz większej ilości
nieszczęśliwych przypadków ) czapeczek z daszkiem na głowie przez większości
dresów i podobnych gówniarzy. Czy to powód chęci zaistnienia w
społeczeństwie ?
W dodatku często spodenki w nogawkach takie szerokie, że jakbym się postarał
tobym się cały zmieścił do takiej nogawki.
Według mnie panuje u nas głupia moda przenoszenia wszystkiego z zachodu na
nasz polski grunt. Tylko, że nie wszystko z zachodu jest godne uwagi i
wartościowe.
Jak dla mnie to te czapki ( i osoby je noszące na codzień ) są obleśne, w
dodatku noszone bez względu na pogodę: czy zima, czy lato, czy deszcz, czy
śnieg.
Rozumiem taką czapkę ( tylko że jasnego koloru ) w słoneczny dzień, gdzieś
na rowerek, wycieczkę do lasu chroniąca przed silnym słońcem, ale łazić w
takim czymś po mieście.
A w dodatku gówniarze w podstawówkach chodzą tak do szkoły.
Rozbraja mnie to co się ostatnio wyprawia w szkołach - dawniej za taką
czapkę nauczyciel strzeliłby takiego leszcza w łeb i po sprawie.

Jak dla mnie to w takich czapkach na codzień chodzą bezmózgowce chcący swoją
czapką zabłysnąć w społeczeństwie.
--
TNIJ CYTATY, bo jestem cięty na osoby, które nie tną

1. Data: 2000-09-29 21:55:02

Temat: Re: Opinia na temat czapek z daszkiem ala dres
Od: "Dafy" <d...@g...gralnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzdury wygadujesz .
Co w miescie slonce nie swieci ?
A moze sonce swieci tylko na wycieczce lub w lesie.
Heh chyba w lesie to Ty nie byles bo tam slonka raczej malo z powodu duzej
ilosci drzew.

Do czapeczek nic nie mam ale chodzenie w dresach jest naprawde oblesne.

1. Data: 2000-09-29 23:12:22

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote:

> [...]
> nieszczęśliwych przypadków ) czapeczek z daszkiem na głowie przez większości
> dresów i podobnych gówniarzy. Czy to powód chęci zaistnienia w

Kiedyś nosiłem namiętnie taką czapeczkę. Zwłaszcza w czasie jazdy na rowerze.
A już wtedy, gdy miałem długie włosy była wprost niezastąpiona.

> W dodatku często spodenki w nogawkach takie szerokie, że jakbym się postarał
> tobym się cały zmieścił do takiej nogawki.

A takie spodenki, to właśnie teraz mam. Rzeczywiście, niewykluczone, że obaj
zmieścilibyśmy się do jednej z nogawek.

> Jak dla mnie to te czapki ( i osoby je noszące na codzień ) są obleśne, w
> dodatku noszone bez względu na pogodę: czy zima, czy lato, czy deszcz, czy
> śnieg.

Cóż. Nie noś ich po prostu. Chyba nikt Cię nie zmusza?

> Rozumiem taką czapkę ( tylko że jasnego koloru ) w słoneczny dzień, gdzieś
> na rowerek, wycieczkę do lasu chroniąca przed silnym słońcem, ale łazić w
> takim czymś po mieście.

Jak na razie prawo tego nie zabrania.

> A w dodatku gówniarze w podstawówkach chodzą tak do szkoły.

To straszne. Nie będę dzisiaj spać.

> Rozbraja mnie to co się ostatnio wyprawia w szkołach - dawniej za taką
> czapkę nauczyciel strzeliłby takiego leszcza w łeb i po sprawie.

Za to dzisiaj taki nauczyciel może liczyć na mało sympatyczną rozmowę
z prokuratorem. :-P

> Jak dla mnie to w takich czapkach na codzień chodzą bezmózgowce chcący swoją
> czapką zabłysnąć w społeczeństwie.

Nieźle Cię ta armia wychowała. Po co tyle nienawiści..?
--
Dariusz Laskowski Ja rozumiem w tramwaju dla kawału kogoś
mailto:d...@i...net.pl podpalić, ale w teatrze?!? (c) Jaro

1. Data: 2000-09-30 00:16:30

Od: "tarKin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z wielkim szacunkiem ale SZKODA mi CIEBIE
zreszta nie powinienem na taki temat sie wyslawiac

1. Data: 2000-09-30 10:21:24

Od: Radoslaw Lidak <l...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Sep 2000 23:26:55 +0200, "Andrzej Litewka"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Zastanawiam się co jest powodem noszenia ( w coraz większej ilości
>nieszczęśliwych przypadków ) czapeczek z daszkiem na głowie przez większości
>dresów i podobnych gówniarzy. (...)

Ja czesto w takiej chodze. Pytaj o co chcesz. :-(

Radoslaw Lidak

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Student jest jak wierny, poczciwy pies - siedzi, dobrze
mu z oczu patrzy, kiwa glowa i nic nie rozumie!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2000-09-30 12:55:31

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Student jest jak wierny, poczciwy pies - siedzi, dobrze
> mu z oczu patrzy, kiwa glowa i nic nie rozumie!
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fajny tekst :))))))))

1. Data: 2000-09-30 15:46:54

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8r320j$1iq$...@n...onet.pl...
> [...]
większości
> dresów i podobnych gówniarzy. Czy to powód chęci zaistnienia w

Andrzeju
to jest moda wlasnie
Nie sadzisz ze taki tekst jest oznaka starzenia sie
:)))

pozdrawia Valérie

* * * * * * * *
Gadu - Gadu
206389
* * * * * * * *

1. Data: 2000-10-01 13:46:08

Od: "Anka-Adso" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dodatku noszone bez względu na pogodę: czy zima, czy lato, czy deszcz, czy

Ojojoj, ale generalizujesz. Poza tym trochę tolerancji, trochę
wyrozumiałości :) Mnie też taki sposób ubierania się nie odpowiada, więc po
prostu tak się nie ubieram. A fakt, że ktoś nosi szerokie spodnie i czapkę z
daszkiem nie znaczy od razu, że jest debilem i szpanerem.

--
Anka-Adso
a...@p...onet.pl

1. Data: 2000-10-01 15:42:30

Temat: Sprostowanie na temat czapek z daszkiem ala dres
Od: "Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andriej napisal:
> Jak dla mnie to te czapki ( i osoby je noszące na codzień ) są obleśne,
> w dodatku noszone bez względu na pogodę: czy zima, czy lato, czy deszcz,
> czy śnieg.

Aj tam, czepiasz sie Pan ogolow a nie znasz szczegolow! Jak sie zapytasz
jakiegos luzera albo dresa na ulicy to Ci wytlumaczy do czego czapka
sluzy...
Headboard (czyli mycka z daszkiem) w zime chroni przed opadami
sniegu, ktory osadza sie na daszku skad mozna go latwo strzepnac,
w lato oszczedza nam oczy przed szkodliwym dzialaniem promieni
slonecznych, na wiosne podczas czestych opadow odprowadza wode
deszczowa wzdluz daszka poza obreb glowy, natomiast na jesieni
zabezpiecza nas przed nieporzadanymi cialami obcymi, ktore moga
trafic do oka (np. lisc spadajacy z drzewa).

> A w dodatku gówniarze w podstawówkach chodzą tak do szkoły.
Nobo to jest z koleji ochrona przed plujacymi kolegami co czychaja
na 2 pietrze.

Ponadto hetbord jest lekka, wiec sie jej prawie nie czuje na glowie
(i stad taka rotacja czapek w obrebie jednego miasta). Zawiera
znaczek i/lub napis firmowy typu Abibas, Reebeok, Filsa, Mike lub inny
podobny, ktorym to mozemy przyszpanowac. Niestety krotko, bo inni
tez chca przyszpanowac i pozyczaja czapke na czas nieokreslony.
No i ostatna, wazna zaleta to taka, ze daszek skrecony w luta/kaczke
zaslania nam twarz do polowy i dzieki temu uniemozliwa pozniejsza
identyfikacje w razie ewentulanych problemow zwiazanych udzialami
w masowych imprezach typu ogladanie meczu, dyskoteka w pociagu
czy nawet podczas robienia zakupow w sklepie, ktory byl rzekomo
zamkniety.

Naaara facet_

1. Data: 2000-10-01 17:19:50

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote:

> [...]
> nieszczęśliwych przypadków ) czapeczek z daszkiem na głowie przez większości
> dresów i podobnych gówniarzy. Czy to powód chęci zaistnienia w

Jak Ci się nie podoba, to się nie patrz!
Zawsze mnie irytuje, kiedy ktos narzeka na sposób ubierania, czy ogólnie
wygląd zewnętrzny, drugiego człowieka. Mam doczynienia z taką osobą
każdego dnia (ktos z mojej rodziny, kogo bardzo kocham). Są chwile,
kiedy utarłabym tej osóbce nosa!!!!!!"Taka stara a się odwaliła w mini.
Zeby to jeszcze miała zgrabne nogi", "Ciekawe gdzie on takie szarawary
nabył", itd, itp,........Stale słyszę tego rodzaju teksty.
i zawsze odpowiadam:
JAK CI SIĘ NIE PODOBA, TO SIĘ NIE PATRZ!!!!!
Saanale

autosugestia
Wypracowanie
Psychoterapia, szkoly