Opryski i przycinanie brzoskwiń

1. Data: 2006-03-25 11:22:05

Temat: Opryski i przycinanie brzoskwiń
Od: "Maciej Zieliński" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jaki gatunek brzoskwiń możecie polecić? Poza tym jak należy przycinać i
opryskiwać to drzewko?
Zastanawiam się nad Harnasiem - czy ktoś ma jakieś doświadczenia związane z
tą odmianą?

Maciej Zieliński

GG 1332465

2. Data: 2006-03-25 11:55:26

Temat: Re: Opryski i przycinanie brzoskwiń
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Zieliński" <z...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e0394a$e5b$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Jaki gatunek brzoskwiń możecie polecić?

Redhaven ( ewentaualnie Reliance)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2006-03-25 15:28:13

Od: "Roman Gabryszak" <r...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opryskiwać to drzewko?
> Zastanawiam się nad Harnasiem - czy ktoś ma jakieś doświadczenia związane

Co do gatunku to się nie wypowiadam ale brzoskwinie nebawem trzeba pryskać.
Czym i kiedy zobacz www.rgabrysz.konin.lm.pl/porada2.html

4. Data: 2006-03-25 16:00:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jaki gatunek brzoskwiń możecie polecić? Poza tym jak należy przycinać i
> opryskiwać to drzewko?
> Zastanawiam się nad Harnasiem - czy ktoś ma jakieś doświadczenia związane
> tą odmianą
:)
mam u siebie kilka odmian brzoskwini
(Harnasia jeszcze nie mam)
najbardziej smakuja mi plaskie Saturny
sa najslodsze
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

5. Data: 2006-03-26 14:12:33

Temat: Re: Opryski i przycinanie brzoskwin
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze na studiach uczyli mnie, ze warto prowadzic brzoskwinie na
2-3 pnie, to w polaczeniu z kopczykowaniem na zime mialo dawac
wieksza gwarancje przezimowania. Roslina taka latwiej sie
regeneruje nawet jesli "góra" przemarznie.
Jesli chodzi o opryski to teraz na kedzierzawosc lisci brzoskwini
- preparatami grzybobójczymi
Pozdrawiam Monika

6. Data: 2006-03-26 15:48:50

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@b...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Jesli chodzi o opryski to teraz na kedzierzawosc lisci brzoskwini
> - preparatami grzybobójczymi
> Pozdrawiam Monika

Dzisiaj w zwiazku z tym, ze temperatura odpowiednia zachcialo mi sie
opryskac Sylitem - co trzeba i Miedzianem tez to co trzeba.
Zaraz po powrocie do domu zaczelo mzyc i cala robota na darmo.
;-((
Wniosek.
Niedzielna praca w psinco sie obraca.
;-(
Pozdrawiam pogodnie
skryba

7. Data: 2006-03-30 11:03:42

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba

> Dzisiaj w zwiazku z tym, ze temperatura odpowiednia zachcialo mi sie
> opryskac Sylitem - co trzeba i Miedzianem tez to co trzeba.
> Zaraz po powrocie do domu zaczelo mzyc i cala robota na darmo.

Czy to czasem nie jest tez tak, że jeżeli po oprysku nastąpi przymrozek to
cały oprysk diabli biorą?
Bo też się własnie do opryskiwacza przymierzam...;)

--
ewa

8. Data: 2006-03-30 11:56:49

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):
> Czy to czasem nie jest tez tak, że jeżeli po oprysku nastąpi przymrozek to
> cały oprysk diabli biorą?
> Bo też się własnie do opryskiwacza przymierzam...;)

Tutaj PiotrS by się przydał aby szczegółowo kwestię wyjaśnić.
:-)
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-03-30 18:03:42

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e0ge40$p4e$1@atlantis.news.tpi.pl ewa
<m...@l...com> napisał(a):

> Czy to czasem nie jest tez tak, że jeżeli po oprysku nastąpi
> przymrozek to cały oprysk diabli biorą?
> Bo też się własnie do opryskiwacza przymierzam...;)

Hejka. Może wystarczy zapoznać się z prognozą pogody? :-)
Pozdrawiam meteorologicznie Ja...cki

10. Data: 2006-03-30 20:14:44

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:e0ge40$p4e$1@atlantis.news.tpi.pl ewa

> Hejka. Może wystarczy zapoznać się z prognozą pogody? :-)
> Pozdrawiam meteorologicznie Ja...cki

Bardzo rozsądne. Wystarczy kliknąć i poszukać:
http://weather.icm.edu.pl/gpp/
Nie dałem wiary prognozie bo ranek był tak piękny.
Niestety prognoza lokalna sprawdziła się co do joty.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

Maja i egzotyki