Re

1. Data: 2006-03-24 22:51:20

Temat: Re
Od: "wrześniowa" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też nie wiem co to znaczy odcinać swoje posty formować poprawnie post nie
wszyscy rodzą się od razu komputerowcami sama muszę kombinować jak obsługiwać
komputer w moich czasach nie było informatyki w szkole dzieci też nie mam żeby
moły mi cokolwiek podpowiedzieć więc zostają mi tylko książki i to co mi ktoś
uprzejmie wytłumaczy i prosze mi nie wyskakiwać z goglami bo o nich dopiero
wiem od 1,5 miesiąca a komputer mam od 3 miesięcy i czasami wystarczy tylko
grzeczna malutka podpowiedz przecież to tak nie wiele.Pozdrawiam

2. Data: 2006-03-25 06:44:07

Temat: Re: Re
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Mar 2006 23:51:20 +0100, wrześniowa napisał(a):

> [...]
> wiem od 1,5 miesiąca a komputer mam od 3 miesięcy i czasami wystarczy tylko
> grzeczna malutka podpowiedz przecież to tak nie wiele.Pozdrawiam

Wycinaj zbędny tekst, cytuj tylko to co jest potrzebne do zrozumienia
postu, oddzielaj sój tekst od cytowanego conajmniej jedną pustą linią,
odpowiadaj zawsze pod postem.
Wycinaj zbędne wrotki, podpisy i sygnaturki.
Tyle w skrócie.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-03-25 06:52:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Mar 2006 07:44:07 +0100, Marta Góra napisał(a):

> [...]
> odpowiadaj zawsze pod postem.
> Wycinaj zbędne wrotki, podpisy i sygnaturki.

Zapomniałam o tym

http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

A potem na pl.rec.test :)))

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-03-25 12:01:51

Temat: Re: w skrócie jak pisac łopatologicznie
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrześniowa napisał(a):

> [...]
> wiem od 1,5 miesiąca a komputer mam od 3 miesięcy i czasami wystarczy tylko
> grzeczna malutka podpowiedz przecież to tak nie wiele.Pozdrawiam
Haj

Ja łopatologicznie, bo własnie sobie przypomniałam w jaki popłoch
wpadłam kiedys na hasło "Sygnaturk":-)Jak komus odpowiadasz, wycinasz
zbedne >>> to oznacza cytat, czyli wszystkie samotne>>>>
wycinamy.(podkreslamy kursorem, to taka pionowa kreska,
migajaca)przeciagamy po zdaniu którego nie
chcemy i dajemy np "delete"Zostawiamy tylko ta czesc na która
odpowiadamy.Na dole wiadomosci(posta) na który odpowiadamy jest podpis
osoby, która go napisała( sygnaturka)to tez wycinamy.W polu temat, jak
piszesz nowa wiadomosc wpisuj temat wiadomosci, to na samej gorze pod
Pl.rec.ogrody;-)Jak czegos jeszcze nie wiesz pytaj;-)Powodzenia, to
naprawde najbardziej tolerancyjna z grup;-)

--
Gosia

5. Data: 2006-03-25 18:26:37

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wrześniowa" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wystarczy tylko
> grzeczna malutka podpowiedz przecież to tak nie wiele.Pozdrawiam

Za trzy miesiące będziesz śmigać na grupie aż miło.
Chyba, że prace w ogrodzie zajmą więcej czasu.
Tak czy owak jesienią będziesz się śmiać z obecnego
raczkowania.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

6. Data: 2006-03-27 21:09:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> [...]
> Pl.rec.ogrody;-)Jak czegos jeszcze nie wiesz pytaj;-)Powodzenia, to
> naprawde najbardziej tolerancyjna z grup;-)

... Tekst dzielimy na zdania. Po końcu zdania robimy spację :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz

> [...]