Re: Opryskiwacz spalinowy

Data: 2014-06-10 13:05:29
Temat: Re: Opryskiwacz spalinowy
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 10 Jun 2014 05:15:06 +0200, Jacek napisał(a):

> Tego się spodziewałem, ale wątpię, że np. chodnik przed domem też
> sprzątasz przy pomocy odkurzacza ;-)
> http://www.tinyurl.pl?v9qRbWOq
> Jacek

Nie mam chodnika przed domem (a jak będę miała, to niech gmina sprząta i
odśnieża - dlatego nigdy się nie zgodzę, żeby chodnik fizycznie przylegał
bezpośrednio do mojego ogrodzenia). Liście na moim terenie zalesionym leżą
jak leżały, leżące na mojej drodze wjazdowej grabię, a te przy samym domu
sprzątam odkurzaczem ogrodowym lub grabię - najbardziej lubię grabić, ruch
jest potrzebny.