Opty.jedzonko [uwaga - drastyczne teksty]

1. Data: 2005-03-20 21:05:15

Temat: Opty.jedzonko [uwaga - drastyczne teksty]
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Optymalni dyskutuja o optypapu. Wiekszej komedii w zyciu nie czytalem
:-))))))

http://dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?p=61543&sid
=2fd5fc5fc0d53403585e14c7c6a925be#61543

2. Data: 2005-03-20 21:07:31

Temat: Opty.jedzonko [uwaga - drastyczne teksty] - lepszy link
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze lepszy taki link

http://dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=9022

3. Data: 2005-03-20 21:45:16

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=8972

http://dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?t=8997

4. Data: 2005-03-20 21:49:48

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakbys mial cos o jedzeniu mózgów wolowych i/lub wieprzowych na surowo i w
calosci, to tez wrzuc :)

5. Data: 2005-03-20 22:05:56

Temat: Re: Opty.jedzonko [uwaga - drastyczne teksty]
Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Optymalni dyskutuja o optypapu. Wiekszej komedii w zyciu nie czytalem
> :-))))))
>
> http://dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?p=61543&sid
=2fd5fc5fc0d53403585e14c7c6a925be#61543

Jedyne co można o tym poście (i paru odpowiedziach) napisać to: dziękuję.
Forma nie ważna. Treść ją przewyższa.

6. Data: 2005-03-20 22:08:08

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbys mial cos o jedzeniu mózgów wolowych i/lub wieprzowych na surowo i w
> calosci, to tez wrzuc :)

Tradycyjna śląska kuchnia. Jadamy nie tylko wodzionkę.

7. Data: 2005-03-20 22:09:45

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Tradycyjna śląska kuchnia. Jadamy nie tylko wodzionkę.

Wyboczcie. Chciołech pedzieć: wodzionka.

8. Data: 2005-03-20 22:11:19

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d1koid$qns$...@i...gazeta.pl...
> Optymalni dyskutuja o optypapu. Wiekszej komedii w zyciu nie czytalem
> :-))))))

bo zeby to zrozumiec, to trzeba miec cos co u normalnych ludzi wystepuje pod
nazwa - mozg.
Po twojej tworczosci widac, ze zbyt dlugie zywienie sie trawa powoduje
zanikanie tego organu.

Jurek

9. Data: 2005-03-20 22:16:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jakbys mial cos o jedzeniu mózgów wolowych i/lub wieprzowych na surowo i w
> calosci, to tez wrzuc :)

nie całkiem ale jednak

http://glinki.com/?l=6ex6i7

http://glinki.com/?l=boqvqt

10. Data: 2005-03-21 06:41:55

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mam możliwość dostać z rzeżni móżdżek.Jak będzie tego więcej, to co można z
tego zrobić.Czy można podzielić i zamrozić, a potem dodawać do jakich potraw
?.
Dostałem też dzisiaj smalec z indyków ( z fermy ).Do czego go używać.

Tadek ze Śląska."

ROTFL

Czemu oni mowia "mozdzek"? Przeciez to sie nazywa mózg. Optymalny powinien
wiedziec co je.

Skład kefiru.
a mintaj?
Sól - czym zstapic?
Rodzaje kalorii.
żywność genetycznie modyfikowana?????????