Optymalni Bracia

1. Data: 2001-11-22 13:32:55

Temat: Optymalni Bracia
Od: "Veelck" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam optymalnych...i rzucam od razu kostką tłustego pytania....

Jak uzupełniacie witaminę C...wiem ze Kwach pisze ze nie jest ona potrzebna
ale jakoś tego nie wytłumaczył.

co sądzicie o stonunku T:B:W = 4-5:1:0,8 TO POPROSTU JESZZCZE MNIEJ
BIAŁKA...

CEKAM NA ODPOWIEDZ...

2. Data: 2001-11-22 14:50:48

Temat: Re: Optymalni Bracia
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9tiun3$6pe$1@news.tpi.pl>, g...@p...fm says...
> Witam optymalnych...i rzucam od razu kostką tłustego pytania....

Witaj. Ja tez optymalny ale dlatego ze nie na diecie Kwasniewskigo. Po
prostu jem optymalnie dla czlowieka - wszytko.

> Jak uzupełniacie witaminę C...wiem ze Kwach pisze ze nie jest ona potrzebna
> ale jakoś tego nie wytłumaczył.

Nie uwazasz ze jak komus czegos brakuje i trzeba uzupelniac to znaczy ze
ktos jest chory?

> co sądzicie o stonunku T:B:W = 4-5:1:0,8 TO POPROSTU JESZZCZE MNIEJ
> BIAŁKA...

Bomba. Ja proponowalbym 5:0:0 - np. olej silnikowy;-)) Zartuje.

Uwazam ze szybciej da niedobory i objawy ubopczne.

3. Data: 2001-11-22 15:33:12

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siedziałem na terj diecie ponad trzy lata. Zjadłem przez ten czas może kilka
owoców, parę ziemniaków. Wspaniale się czułem i czuję do dziś. Powód zmiany?
Ta dieta jest po prostu nudna i monotonna, smaków na świecie tyle. Ale
organizm odżył :-))

Pzdr
Paweł

4. Data: 2001-11-22 17:17:48

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veelck" <g...@p...fm> wrote in news:9tiun3$6pe$1@news.tpi.pl:

> Witam optymalnych...i rzucam od razu kostką tłustego pytania....
> Jak uzupełniacie witaminę C...wiem ze Kwach pisze ze nie jest ona
> potrzebna ale jakoś tego nie wytłumaczył.

Wit. C potrzebują tylko naczelne ...

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

5. Data: 2001-11-22 17:48:23

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@1...156.4.11>, k...@p...onet.pl
says...

> Wit. C potrzebują tylko naczelne ...

O Jezu...ROTFL...
swietnie z tym weszlas...

6. Data: 2001-11-22 22:08:08

Od: "Veelck" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mogłbyś jaśniej ..ROTFL..?..POCHWAL SIĘ INNYM CZEGO SIĘ NAUCZYŁEŚ BZ ZBĘDNEJ
TAJEMNICZOŚCI...
...NO I NIE JESTEM ONA....

7. Data: 2001-11-22 22:09:09

Od: "Veelck" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

PRZYZNAM ŻE ZDANIE TO JEST FANTASTYCZNIE ALOGICZNE..ALE DZIĘKI ZA RADĘ..

8. Data: 2001-11-22 22:11:38

Od: "Veelck" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zmiany?
>Ta dieta jest po prostu nudna i monotonna, smaków na świecie tyle. Ale

I TUSIE MUSZE Z TOBĄ NIE ZGODZIĆ...WSZYSTKO ZALEŻY OD TEGO KIEDY SIĘ JE
(TZN. JAK BARDZO SIĘ JEST GŁODNYM...)
JA MÓGŁBYM JAJKA NA MIĘKKO JEŚĆ CODZIENNIE...(TO GŁUPIE..PRZECIEŻ TO ROBIĘ)
veelck

9. Data: 2001-11-22 23:01:09

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veelck" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam optymalnych...i rzucam od razu kostką tłustego pytania....
>
> Jak uzupełniacie witaminę C...wiem ze Kwach pisze ze nie jest ona
potrzebna
> ale jakoś tego nie wytłumaczył.

Witam Cię również!
Ja nie uzupełniam, nie czuję potrzeby, a swoją drogą jakoś nigdzie nie
mogę znaleźć objawów niedoboru wit. C, a wszyscy o ten niedobór się tak
martwią. Jeśli to jest podatność na przeziębienia, to ja takich od 3,5 roku
nie mam. Może ktoś zna te objawy niedoboru wit. C?

J.K. sprawę witamin wyjaśnił w OPTYMALNYCH już w numerze 12/2000.
Cyt. " Przy każdym innym modelu żywienia zapotrzebowanie na poszczególne
witaminy zmienia się znacznie i wszelkie wyliczenia potrzeb organizmu
odnośnie witamin i wszelkie zalecenia ich dodatkowego (oprócz pożywienia)
dostarczania dla organizmu pisane są palcem na wodzie. Żadna fabryka
farmaceutyczna nie potrafi, także odnośnie witamin, ułożyć takiego ich
zestawu w pigułce, aby skład pogułki był najlepszy dla KAŻDEGO człowieka.
Ponadto człowiek nie potrzebuje żadnych witamin. Potrzebuje enzymów, w skład
których wchodzą również witaminy. Ilość i rodzaj tych ezymów oraz zawartych
w nich różnych witamin znaleźć można w najbardziej korzystnych ilościach i
proporcjach tylko w produktach, w których skład chemiczny jest najbardziej
zbliżony do składu chemicznego ciała ludzkiego. W tych produktach przemiana
materii odbywa się w sposób najbardziej zbliżony do przemiany materii w
organizmie człowieka i jest regulowana przy pomocy tych samych enzymów,
zawierających te same witaminy w ilościach dokładnie takich, jakie są
potrzebne. Podawanie jakiejkolwiek witaminy z zewnątrz powoduje, bo musi
powodować, określone zaburzenia w funkcjonowaniu organizmu".

[...] "Witamina C - owoce, warzywa, wątroba, nerki, ostrygi".

[...] "Niektórzy ludzie uwierzyli, że witaminy są dobre na wszystko i czym
więcej się ich zjada, to tym lepiej dla organizmu. Nawet uważane za
najlepsze witaminy, jeżeli się ich zjada zbyt dużo, powodują różne szkody
dla organizmu: [...] Nadmiar witaminy C może spowodować zaburzenia ze
strony przewodu pokarmowego, wymioty, biegunkę, powstawanie kamieni
moczanowych, cystynowych i szczawianowych w nerkach, osłabienie odporności
na infekcje, przy niektórych modelach żywienia również działanie
miażdżycorodne".

[...] "Nie należy przy żywieniu optymalnym stosować dodatkowo witamin czy
różnych preparatów wzmacniających (głównie producentów), ponieważ witaminy
są w zjadanych produktach, a żółtko jaj jest o wiele lepsze od wszystkich
polecanych odżywek".

P.S. Nie widzę powodów, by lekarzowi J.K. nie wierzyć, bo u mnie się
całkowicie sprawdza.

> co sądzicie o stonunku T:B:W = 4-5:1:0,8 TO POPROSTU JESZZCZE MNIEJ
> BIAŁKA...

Zdaniem J.K. niedobór białka zmusza organizm do zużywania własnych białek,
które z kolei w dużym stopniu są przetwarzane na węglowodany, a ponieważ ich
nadmiaru organizm nie chce, spala ich za mało, co może spowodować
przejściowy wzrost ich poziomu we krwi.

Najlepiej więc trzymać się w miarę optymalnej proporcji, słowem nie popadać
w skrajności.

> CEKAM NA ODPOWIEDZ...

Pozdrawiam
Krystyna

10. Data: 2001-11-22 23:04:02

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam optymalnych...i rzucam od razu kostką tłustego pytania....
>
> Jak uzupełniacie witaminę C...wiem ze Kwach pisze ze nie jest ona
potrzebna
> ale jakoś tego nie wytłumaczył.

Nie pisze, że jest niepotrzebna. Pisze, że optymalni mają mniejsze
zapotrzebowanie na witaminy, bo dostarczają więcej gotowych substancji do
organizmu. Wit. C jest niezbędna m. inn. do syntezy kolagenu. Można ją jeść
w wątróbkach, a także w warzywach i owocach zwłaszcza jagodowych. Dzienna
norma węglowodanów wynosi około 50 gram. W tegorocznych ziemniakach
zawartość skrobii wynosi ok. 10%. Można więc dziennie zjeść nawet pół kg
ziemniaków razem z zawartą w nich wit. C. Można je jeszcze posypać natką
pietruszki.

> co sądzicie o stonunku T:B:W = 4-5:1:0,8 TO POPROSTU JESZZCZE MNIEJ
> BIAŁKA...

Za mało będzie węglowodanów.
Norma białka dla opty po trzech miesiącach żywienia wynosi 30 do 50 gram. 30
gram dla niższych i białka z żółtek i podrobów, a 50 dla wysokich i białka z
mięsa.
Przyjmując skrajnie 30 gram białek, to BTW może być 1:4-5:2

Pozdrawiam
Leszek

Ratunku - nic nie słyszę
Jak leczyć hemoroidy
aparat słuchowy a komórka
Andrzejki w Klubie Medyków
Bycie dawcą szpiku kostnego - macie jakieś doswiadczenia?