Optymalnie?

21. Data: 2000-11-02 14:50:58

Temat: Re: Optymalnie?
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaroslaw Laczkowski <j...@h...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000201c04371$139262e0$4e364cd5@jarek...

> Nareszcie. Ignoranci ciesza sie...

Dodam, że oponentów twórczo krytykujących nie uważam za ignorantów :-))
Jacenty

22. Data: 2000-11-02 14:56:45

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwaśniewskim http://ikoiko.republika.pl

23. Data: 2000-11-02 17:35:51

Od: "Max Mec" <M...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kwaśniewskim
no przecież wiem to był taki żart!!!!!!!!!!!1

24. Data: 2000-11-03 08:11:38

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no przecież wiem to był taki żart!!!!!!!!!!!1
>
> To sobie tak nie żartuj, bo przecież i tak trudno jest ludziom uświadomić kto
to jest Jan Kwaśniewski.A beton medyczny trzyma się dzielnie, bo ma władzę i
monopol na wiedzę medyczną.Będzie się trzymał tak długo, jak długo pacjenci mu
na to pozwolą, a chyba to jeszcze potrwa.Widziałeś wczoraj program w TVP 2
PROTON ?

25. Data: 2000-11-03 13:01:41

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A.March <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> komórki
>
> Erytrocyty tez sie zywia _wylacznie_ glukoza, a z tluszczu ani grama
cukru
> organizm nie zrobi (chyba ze cos przeoczylem na biochemii - to prosze o
> szybkie sprostowanie ;-)) ), bo zakladam, ze chcac zwalczyc raka via DO
> trzeba bedzie wyeliminowac weglowodany zupelnie z diety (innaczej
> "wyglodzone" kom. nowotworowe z tego skorzystaja), a tym samym mozemy -
> delikatnie mowiac - popsuc sobie czerwone krwinki. Wiele zalozen DO bardzo
> mi sie podoba, ale z powyzszym nie moge sobie dac rady. Help me !!!

Ja też nie bardzo sobie daję z tym rady.
Pewnie nie jest to takie proste i samą DO nowotwora nie wyleczysz, choć mamy
w Warszawie optymalnego który skrajną głodówką wyleczył się z kilku
nowotworów. Teraz ma 70 i kilka lat i nie ma śladu po nowotworze.
Natomiast zwrócił bym uwagę na niskie stężenie insuliny u optymalnych i jej
rolę w rozwoju nowotworów.
Wysoki poziom witaminy A i E czy mniejsze zapotrzebowanie na tlen (ludzie
bez połowy płuca dopiero na DO bez kłopotu mogą żyć i nie mają kłopotów z
niedotlenieniem podczas wysiłku, znajomy w Krakowie) może powodować mniejszą
częstotliwość uszkodzenia DNA i innych wolnorodnikowych uszkodzeń tkanek.
Nie bez znaczenia jest też wyższe stężenie wysokoenergetycznych związków
fosforowych we krwi i mózgów szczurów żywinych DO, co wykazały badania na
SGGW w Warszawie.
Jest więc kilka aspektów przemawiających za DO.
Pozdrówka
3 lata na DO.
Jacek

PS. Może ktoś z państwa lekarzy czy studentów medycyny zechce nas
Optymalnych owiedzić na cyklicznym spotkaniu, celem wymiany zdań, bądź
podyskutowania np z cukrzykami którzy nie potrzebują już leków i innym
ozdrowieńcami?

26. Data: 2000-11-03 19:15:59

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Fri, 03 Nov 2000 09:11:38 +0100,
<k...@v...pl> napisał coś takiego:

> [...]
>na to pozwolą, a chyba to jeszcze potrwa.Widziałeś wczoraj program w TVP 2

Wybacz ale osoba która twierdzi że jest w stanie wyleczyć SLA lub SM tylko
za pomocą tłustej diety i jakiś szarlatańskich prądzików nie wydaje mi się
wystarczająco poważna.
Jedyną dobrą stroną tej diety może być zmniejszenie wagi ciała , co w
wielu przypadkach może pomóc przy jednostkach chorobowych w których
otyłość jest jednym z czynników sprzyjających.
--
Cosa
c...@p...onet.pl

27. Data: 2000-11-04 00:06:31

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cosa <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> wielu przypadkach może pomóc przy jednostkach chorobowych w których
> otyłość jest jednym z czynników sprzyjających.

Cosa!

jestem pod wrażeniem.
czy to mało?
ile masz takich chorób?
czy nie jest ich coraz więcej i czy nie są coraz bardziej masowe?
Jak znajdę ci osobę, która miała SM i jest dziś zdrowa dzięki DO,
przyjdziesz na spotkanie z nią?
pozdrawiam
Jacek

28. Data: 2000-11-04 10:38:33

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otyłość jest jednym z czynników sprzyjających.
> -- To zadziwiające.Każdy gotowy jest uwierzyć w istnienie jakiegoś cudownego
leku, czy cudownych ziół, a za nic w świecie nie chce dopuścić do swej
świadomości, że prawdziwym lekiem jest i będzie tylko prawdziwe (nie sztucznie
wytworzone przez człowieka) jedzenie pochodzenia zwierzęcego.Jesteśmy na
szczycie łańcucha pokarmowego i powinniśmy odżywiać się najbardziej
skoncentrowanymi składnikami odżywczymi i najbardziej przystosowanymi do
naszych przewodów pokarmowych.Na SM też nigdy nie będzie lepszego lekarstwa,
jak żywienie optymalne.To nie jest sprawa wiary.To w każdej chwili możesz
sprawdzić na sobie. Chyba, że się boisz tłuszczu???

29. Data: 2000-11-04 15:15:36

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 4 Nov 2000 01:06:31 +0100, "Jacek"
<o...@p...com> napisał coś takiego:

> [...]
>czy nie jest ich coraz więcej i czy nie są coraz bardziej masowe?
>Jak znajdę ci osobę, która miała SM i jest dziś zdrowa dzięki DO,

Cieszę się że przyznałeś że DO działa raczej przez zmniejszenie masy ciała
, a nie poprzez jakieś całkowicie poboczne szlaki metaboliczne.
Dieta Atkinsa , w odróżnieniu od diety Kwaśniewskiego została jako-tako
zweryfikowana zresztą sam Atkins nie rozpowszechniał swej diety jako
panaceum na wszelkie choroby, a tylko jako sposób na zrzucenie zbędnych
kilogramów. A w założeniach obie te diety nie są znów tak różne.
Natomiast pewnych chorób nie da sie wyleczyć przy pomocy diety optymalnej
, można dopiero pomyśleć o efekcie placebo zwiazanym z tą dietą.
Drugą sprawą że o ile pana Jana Kwaśniewskiego ( a tak a'propos - gdzie ,
kiedy i na jaki temat się doktoryzował ? ) można tolerować za jego dietę ,
to pomysł z owymi prądami dyskwalifikuje go na całej linii.
Bioprądy i inne paranaukowe cudeńka troche się kłócą z tytułem owego pana
, sczególnie że podobno jest to tytuł medyczny

30. Data: 2000-11-04 15:15:37

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 04 Nov 2000 11:38:33 +0100,
<k...@v...pl> napisał coś takiego:

>Na SM też nigdy nie będzie lepszego lekarstwa,
>jak żywienie optymalne.

Znam lepszy - b-interferon , tylko że cholernie drogi - bo widziałem jak
wygląda pacjent z SM którego było stać na b-interferon , i takiego który
wierzył różnym szarlatanom. Pytaniem retorycznym byłoby spytanie czy wie
ktoś który do dziś jest ruchowo sprawny.

>To nie jest sprawa wiary.To w każdej chwili możesz
>sprawdzić na sobie. Chyba, że się boisz tłuszczu???

Widzisz - nigdy nie lubiłem słodyczy , jem raczej dużo mięs wszelakich , w
sosikach raczej tłustawych. Cukru nie używam , poza glukozą krystaliczną (
nic tak nie stawia na nogi jak kawa z glukoza )
A jednak nie poczuwam się do stwierdzenia że dieta moja jest dietą-cud ,
która mnie wyleczy ze wszystkiego co mam , co mieć mogę i o posiadaniu
czego pomyślę.

--
Cosa
c...@p...onet.pl
"Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów,
kiedy człowiek mógł sobie umrzeć kiedy chciał."

archiwum wiedzy medycznej wiedzy fachowej na www.lens.pl
Rozerwanie torebki stawowej?
klasyfikacja Gleassona
Rehabilitacja w chorobach psychcznych
Wmawianie mlodziezy 100% skutecznosci antykoncepcji