Ortopeda a wkladki do butow.

1. Data: 2001-04-12 05:45:41

Temat: Ortopeda a wkladki do butow.
Od: "Jacek A." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj 10-letni syn od kilku lat uzywa profilowantch wkladek do butow (stopy
plasko-koslawe ).
Podczas ostatniej wizyty ortopeda zalecil nieuzywanie wkladek bo " moga
zrobic wiecej zlego niz dobrego "a stopy
powinne same wypracowac wlasciwy ksztalt. (ale dlaczego wczesnie nie
wypracowaly ???)
Zaznaczam ze byl to inny lekarz niz poprzednio (reorganizacja w
przychodni ).
Przyznam ze troche mi tym namieszal ?
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze czasami lekarze "lubia " podwazac opinie
kolegow po fachu, kto
w tym przypadku ma racje ?

Jacek A

2. Data: 2001-04-12 06:31:09

Temat: Re: Ortopeda a wkladki do butow.
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Przyznam ze troche mi tym namieszal ?
>Z wlasnego doswiadczenia wiem ze czasami lekarze "lubia " podwazac opinie
>kolegow po fachu, kto
>w tym przypadku ma racje ?

No to odpowiem Ci, ze nie wiadomo kto ma racje.. jakbys sie przeszedl do
kolejnych 2 lekarzy to oni zapewne mieliby jeszcze inne opinie.. Tak juz
jest w tym fachu i nie wiem dlaczego, ale tak jest..

3. Data: 2001-04-18 12:30:28

Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

"a stopy
powinne same wypracowac wlasciwy ksztalt. (ale dlaczego wczesnie nie
wypracowaly ???)"
Stopy raczej same nic nie wypracuja - nie wiem jak z wkladkami, bo w
czasach kiedy byly mi potrzebne nigdzie ich nie bylo, ale pomogly
cwiczenia stop i to skutecznie. Godzinka dziennie cwiczen, bieganie boso
po roznej nawierzchni i stopy "same" wypracowaly normalny ksztalt :)
Dorota

4. Data: 2001-05-20 08:58:23

Od: "TWEEDY" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek A. napisał(a) w wiadomości: <9b3f84$irh$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>zrobic wiecej zlego niz dobrego "a stopy
>powinne same wypracowac wlasciwy ksztalt. (ale dlaczego wczesnie nie

Wkładki ortopedyczne to bardzo dobra pomoc ortopedyczna ale używana
rozumnie. Jeśli dziecko cały czas chodzi w butach z tymi wkładkami a nie
ćwiczy, to wkładka nie tylko nie pomaga ale nawet pogłębia wadę. Natomiast
wkładki stosowane z ćwiczeniami to bardzo dobra terapia na modelowanie stóp.
Jednak nie da się ukryć że najważniejsze są ćwiczenia.

TWEEDY
{ Odpowiadając usuń cyferki z mojego adresu }
{ Lub d...@i...pl }

blokada zewnątrzoponowa
pilne - ang>pl
problem z pęcherzem