Re: Osad w winie - Sery twarde

11. Data: 2019-02-27 08:28:23

Temat: Re: Osad w winie - Sery twarde
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 13:21, stefan pisze:

> tłuczone ziemniaki z gzikiem.... Błeeeeeeeee/
> pozdr
> Stefan

W poznańskim mówią o tym - "pyry z gzikiem".

12. Data: 2019-02-27 08:29:13

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 15:21, Animka pisze:

> Ps. Gzika nie widziałam na oczy.

To tylko taka nazwa regionalna. A twarożek z śmietaną i zieleniną czy
ziołami to nie tylko polski specjał.

13. Data: 2019-02-27 08:29:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-25 o 15:13, Animka pisze:

> Jeszcze lepszy jest starty kawałek na tarce (w domu)-na wiórki. Fajnie
> i szybko się trze.

Jako składnik kanapki?

14. Data: 2019-02-27 12:14:02

Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-27 o 9:29, Trybun pisze:

> To tylko taka nazwa regionalna. A twarożek z śmietaną i zieleniną czy
> ziołami to nie tylko polski specjał.

Na myśl mi nie przyszło, że to twarożek z zieleniną ;-)

--
animka

15. Data: 2019-02-27 12:16:16

Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako składnik kanapki?

Na chleb z masłem kładę. Teraz musialam przystopować z tym serem zółtym
na jakiś czas. Jakie są w tych serach składniki to wiedzą tylko ci co je
robią.

--
animka

świńskie przełyki