Osman bin Laden

1. Data: 2001-09-11 17:49:14

Temat: Osman bin Laden
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzis doroslam do rzeczywistosci, dzis dotarlo do mnie, ze nigdzie nie ma
naprawde ucieczki od prawdziwego gniewu.
Stany byly zawsze dla mnie nietykalne, bezpieczne, wspaniale. Otaczaly
mnie plaszczem bezpieczenstwa, ktore wydawalo sie absolutne. Tragedia
dzisiejszego dnia zniszczyla na zawsze nasze, jakze zludne, Eldorado.
Ale musze przyznac, ze radosc, jaka te wydarzenia przyniosly w swiecie
muzulmanskim jest chyba najtrudniejsza do strawienia.

Tysiace ludzi w Nowym Jorku stracilo dzis zycie. Osobiscie mam kilkoro
przyjaciol, ktorzy pracuja w WTC, czy pracowali, ale lacza z Nowym
Jorkiem nie dzialaja, nie mozna sie dodzwonic, wiec nikt nie wie, kto
zyje, a kto nie.

Jest to zupelnie niewyobrazalne uczucie - znow znajdowac sie w miejscu
na swiecie, ktore w kazdej chwili moze znalezc sie w prawdziwej wojnie.

Modlmy sie wszyscy, ze na tym sie skonczy.

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-09-11 17:54:06

Temat: Re: Osman bin Laden
Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
> na swiecie, ktore w kazdej chwili moze znalezc sie w prawdziwej wojnie.
>
> Modlmy sie wszyscy, ze na tym sie skonczy.

Genralnie: :(((((((((((((((((((((((((((

I a propos:
http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=428465
&dzial=010201

1. Data: 2001-09-11 18:16:13

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> schreef in bericht
> Modlmy sie wszyscy, ze na tym sie skonczy.
>
> Magdalena Bassett

Amen.

Ale to chyba dopiero poczatek....Dlaczego...?
Danka

1. Data: 2001-09-11 18:28:26

Temat: Odp: Osman bin Laden
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <d...@z...nl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b9e5561$0$5...@n...zeelandnet.nl...
> Ale to chyba dopiero poczatek....Dlaczego...?
Sluzby wywiadowcze swiata sprzegly sie by go znalezc i cala te grupe, choc
rzecznik bin Ladena twierdzi, ze to nie on. Co dalej? Podobno zostalo
skradzionych kilka teczek z ladunkami atomowymi, byc moze wybuchnia kolejne.

1. Data: 2001-09-11 19:00:44

Od: "Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał...

> Jest to zupelnie niewyobrazalne uczucie - znow znajdowac sie w miejscu
> na swiecie, ktore w kazdej chwili moze znalezc sie w prawdziwej wojnie.
>
> Modlmy sie wszyscy, ze na tym sie skonczy.

Za serwisem info.onet.pl:

Sekretarz generalny NATO George Robertson wezwał państwa Sojuszu do
zjednoczenia sił w walce z przekleństwem terroryzmu. Jutro (12.09.)
zbierze się w Brukseli Rada Północnoatlantycka, aby ocenić czy zgodnie
z artykułem 5. Traktatu Waszyngtońskiego, sojusznicy powinni przyjść
z pomocą Stanom Zjednoczonym. Zdaniem zachodnich dyplomatów stanie się
tak, jeśli okaże się że za grupą terrorystyczną stoi konkretny kraj.
Wówczas nie jest wykluczone że Sojuisz wtedy wypowie wojnę takiemu
państwu. Polscy dyplomaci zapewniają, że w takim przypadku Polska będzie
uczestniczyć w takiej operacji.

Ja mam nadzieję, że wszystko skończy się jak najłagodniej, jak
najszybciej i bez kolejnych wielkich krzywd. A jeszcze lepiej...
Proszę, niech się obudzę i niech się okaże, że to tylko sen
ze scenariuszem gorszym niż najbardziej niewiarygodne książki
Clancy'ego...

Pozdrawiam,
Alex

1. Data: 2001-09-12 06:17:50

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-((((((((((((

brakuje slow
Asia

1. Data: 2001-09-12 08:09:39

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę, niech się obudzę i niech się okaże, że to tylko sen
> ze scenariuszem gorszym niż najbardziej niewiarygodne książki

Niestety.. sen się nie skończył.. bo to ni był sen.. mnie paraliżuje
strach.. mój chlopak jest pierwszy na liście do wysłania na taką akcję..

Magda

1. Data: 2001-09-12 10:00:50

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> [...]
> Ale musze przyznac, ze radosc, jaka te wydarzenia przyniosly w swiecie
> muzulmanskim jest chyba najtrudniejsza do strawienia.

Magdaleno, trzymaj sie jakos. Wszyscy sie solidaryzujemy
w wielkim bolu i rozpaczy z tymi, ktorzy kogos tam stracili.
Caly normalny swiat jest w zalobie :-(

> Jest to zupelnie niewyobrazalne uczucie - znow znajdowac sie w miejscu
> na swiecie, ktore w kazdej chwili moze znalezc sie w prawdziwej wojnie.
>
> Modlmy sie wszyscy, ze na tym sie skonczy.

Oby bylo jak najmniej niewinnych przypadkowych ofiar, gdy
ruszy machina odwetu...

Pozdrawiam smutno
Lilla

1. Data: 2001-09-12 13:32:35

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Magdalena Bassett

> Jest to zupelnie niewyobrazalne uczucie - znow znajdowac
> sie w miejscu
> na swiecie, ktore w kazdej chwili moze znalezc sie w
> prawdziwej wojnie.

Magda, wszyscy łączymy się w bólu z Tobą i tysiącami ludzi,
których bliscy zginęli w tej masakrze.

Wciąż nie mogę wyjść z szoku po tym, co się stało...
Przekracza moje możliwości pojmowania fakt tak ogromnej
kondensacji nienawiści, to, że można było się posunąć do
ludobójstwa nie zważając na tragiczne konsekwencje, jakie
to wydarzenie przyniesie dla całego świata.

> Modlmy sie wszyscy, ze na tym sie skonczy.

Módlmy się, żeby nie było wojny.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-12 14:30:44

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Modlmy sie wszyscy, ze na tym sie skonczy.

Niestety zostaje tylko prosic Pana, aby to byl koniec, a nie poczatek. Niech
ma w swej opiece tych, co juz nie wroca do domu, ich rodziny i nas
wszystkich.

Pograzona w smutku
Bozenka z Wilna :o(((((((

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~