Re: Osobne ubikacje dla panów i pań

Data: 2016-03-29 15:21:37
Temat: Re: Osobne ubikacje dla panów i pań
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 29 Mar 2016 13:36:25 +0200, FEniks napisał(a):

> Tak jak pisze Qra - ciesz się tą sytuacją, bo do damskiej zwykle jest
> kolejka.

Bo to jest kolejka "blondynek".
Kilkakrotnie, podróżując np Polskim Busem, planowałam skorzystanie z
toalety na stacji benzynowej na przystanku pośrednim, ale co gorsza
identyczny plan ma zwykle także ponad połowa składu pasażerów (widać inni,
tak samo jak ja, nie mają, nomen omen, parcia na korzystanie w wc w
autobusie podczas jazdy, mając dostatecznie sprawne zwieracze, aby
wytrzymały te kilka godzin).
Cóż, lista pasażerów bywa w PB długa, a przerwa dosyć krótka - jak na tak
długą kolejkę pań do wc. Panów bywa w kolejce do wc zdecydowanie mniej,
więc jakoś nie mam problemu z oceną długości obu kolejek i korzystam z
męskiej kolejki i toalety bez oporów, zawsze przy wtórze złych spojrzeń pań
"blond", złych, że nie wpadły na to same 3-)