Ośrodki z dowodami leczenia przyczynowego chorób.

11. Data: 2007-04-26 12:35:38

Temat: Re: Ośrodki z dowodami leczenia przyczynowego chorób.
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie zaświadczę. Pod warunkiem wszakże, że nie będziesz lewitować
> blisko moich okien ;)

A więc proponuję wszystkim chętnym naukę lewitacji. Naturalnie darmową,
wystarczy jedynie dobrowolnie wpłacić 1000 złotych na Fundację Wspierania
Szlachetnych Entuzjastów Lewitacji. Precz z występnymi liniami lotniczymi
które nie dopuszczają do rozpowszechnienia latania!

--
Krzysiek, EBP
W rękach tyrana postęp ukazuje swe prawdziwe oblicze, staje się bezrozumnym

12. Data: 2007-04-26 12:48:54

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:

> Czasem obrażam się na takie słowa ale nie z ust głupca...:)))

A uroczy Pan Jurek jak zwykle nie chciał nikogo obrazić! To tylko miał być
uroczy bąk puszczony dla śmichu. Bo pan Jurek MA POCZUCIE HUMORU.

--
Krzysiek, EBP
Socjalizm polski - sztuka pomagania innym tak, aby zaszkodzić.

13. Data: 2007-04-26 12:59:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message
> Dowodów na skuteczność leczenia z różnych chorób przyczynowo (i otyłości)
> w Ośrodkach Optymalnych jest bez liku.

dowodow ma skutecznosc leczenia medycyny konwencjonalnej tez.
czy mam wymieniac szpitale uniwersyteckie, czy w wiekszych miastach,
a moze mniejszych, czy zadowola cie tylko osrodki leczenia publiczne?
daj znac, to tez ci udowodnie wymieniajac ich nazwy i adresy.

> Tylko, że nikomu z oponentów diety optymalnej jest "nie po drodze" tam
> zaglądać! Nieprawdaż?
> A tam są te cuda...:)))

to tak jak w tych osrodkach, ktore wymienie, jak dasz znac jakie
konkretnie cie interesuja.

iwon(K)a

14. Data: 2007-04-26 13:08:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Apr 2007 14:31:57 +0200, Jurek wrote:

> Czasem obrażam się na takie słowa ale nie z ust głupca...:)))

Sprawdź sobie w słowniku co oznacza słowo głupiec.

m. (nawet mi sie odpowiednio wylosowało ;) )
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Być nazwanym idiotą przez kretyna, to wyrafinowana przyjemość, którą
potrafią docenić tylko smakosze.

15. Data: 2007-04-26 13:08:49

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w wiadomości

> Tak parsknąłem śmiechem, że mało nie oplułem monitora...

Wklejam kolejne dowody "leczenia przyczynowego" ta twoja dieta chorob:

==========================

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 11:26 am
Temat postu: Re: Kolejna ofiara Jana Kwaśniewskiego Odpowiedz z cytatem

Drodzy!

Pod koniec roku informowałem Was o śmierci pana Wiesława Kijanowskiego,
Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej OSBO, wieloletniego optymalnego, doradcę
żywieniowego . Zmarł on przypomnę na skutek nowotowru złośliwego żołądka . Do
dnia dzisiejszego OSBO ani pan Kwaśniewski nie raczyli choćby ze zwykłej
przyzwoitości poinformować o tym na swoich stronach czy w miesięczniku . Nikt
nie podziękował za jego wieloletną pracę dla OSBO . To był dość młody człowiek
między 50-60 .

Los chciał że przed niespełna dwoma tygodniami także na raka zmarł doc . dr hab
. med . Kazimierz Mądry wieloletni bliski przyjaciel pana Kwaśniewskiego .
Znałem tego człowieka z organizowanych spotkań . To była bardzo bliska osoba tej
rodziny . Wiem od znajomych że gdy pan Kwaśniewski udzielał porad lekarskich w
Gliwicach to doc . Mądry podpisywał się pod jego receptami . Mógł to robić bo
był lekarzem a pan Kwaśniewski nie miał wówczas takiego prawa . Dwa tygodnie
mija od tej tragedii i tak jak poprzednio optymalni o tym milczą .

To jest oburzające dla mnie . Tacy ludzie umierają na nowotwór a pan Kwaśniewski
dalej opowiada bajki tym jak jego dieta uniemożliwia zachorowanie na nowotwór,
że jest to niemożliwie i że nie zna takich przypadków . Stworzyli "złotą księgę"
i mają w niej same przypadki wyleczeń . Może czas na to by stworzyć "czarną
księgę"? Czy ktoś jest jeszcze na tyle naiwny by widząc to nadal ufać w czyste
intencje pana Kwaśniewskiego? Ten człowiek pokazuje tylko pół prawdy . Drugie
pół celowo z premedytają skrywa . _________________ Hinker

=========================

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Dieta_niskow%C
4%99glowodanowa

Skoro to "przyczynowe" leczenie chorob ta reklamowana przez ciebie dieta,
jest takie rewelacyjne, to dlaczego usuwane sa z waszych portali wszystkie
informacje o tragicznych skutkach stosowania diet niskoweglowodanowych w
dluzszym okresie czasu?

W ten cudowny sposob zniknela np. obszerna relacja o watpliwych skutkach
dlugoterminowego stosowania tej diety z jednego z waszych portali, ktora
zamiescil taki sam jak ty specjalista od dietetyki i medycyny, ale z
nieco wieksza doza sumienia i poczucia moralnosci:

=================================
optymalne story [edytuj]

Kolejna informacje o szkodliwym dzialaniu diet niskoweglowodanowych w dluzszym
okresie czasu, opublikowal doradca zywieniowy, ktory ma kontakt osobisty z
ludzmi stosujacymi tego typu diety: Wyniki sa przerazajace !

http://www.dobradieta.pl/optimal_story.php?akcja=pok
az&id=3
==================================

Dlaczego do tej pory nie opublikowano w zadnym liczacym sie czasopismie naukowym
ani jednego doniesienia o "cudownym" wyleczeniu jakiejs choroby dzieki
zastosowaniu "cudownej, niskoweglowodanowej diety" ?

Dlaczego osoba ktora dyskutuje z synem panan Jana K. na jednym z portali, a
ktora jest lekarzem zatrudnionym w Szpitalu MSW, nie moze od kilku juz lat
doprosic sie zadnej dokumentacji, ktora udawdnialaby jednoznacznie wyleczenie
tylko ta dieta jakiejkolwiek choroby?

To, ze czesto parskasz smiechem lub obrzucasz dyskutantow niewybrednymi
inwektywami kiedy pisze sie o tragicznych skutkach tej "cudownej diety" ktora
tak na chamam rekalmujesz, to przeciez "normalne" u ciebie.

"Nieracjonalna dieta, to wręcz sposób na morderstwo doskonałe. Krystynaopty"

16. Data: 2007-04-26 13:27:07

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisala:

> [...]

> daj znac, to tez ci udowodnie wymieniajac ich nazwy i adresy.

> to tak jak w tych osrodkach, ktore wymienie, jak dasz znac jakie

Ja rowniez moge takie przyklady jemu dac....Dziki medycynie konwencjonalnej
zyje ktos mi najblizszy, kto wczesniej naiwnie "wierzyl" takim szarlatanom jak
pan Jan Kwasniewski....
Na szczescie lekarzom udalo sie ta osobe w ostatniej chwili uratowac.

17. Data: 2007-04-26 14:02:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

specjalnie dla ciebie

http://www.su.krakow.pl/pacjenci/index.htm
http://www.am.edu.pl/hph/
http://www.gdansk.pl/article.php?category=101&articl
e=4289&history=101:
http://www.ptk.waw.pl/polski_medyczny_internet.html

tam bedziesz mial udokumentowane dowody.

iwon(K)a

18. Data: 2007-04-27 07:59:41

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękny teks. Muszę go opublikować na jakiejś stronie .

Pasowałoby jeszcze dorzucić do tej stronki zeskanowany akt zgonu tych
delikwentów
z przyczynami ich śmierci.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

19. Data: 2007-04-27 08:03:59

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piękny teks. Muszę go opublikować na jakiejś stronie .
>
> Pasowałoby jeszcze dorzucić do tej stronki zeskanowany akt zgonu tych
> delikwentów
> z przyczynami ich śmierci.

Mowa oczywiście o tym:

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/

20. Data: 2007-04-27 08:53:57

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Piękny teks. Muszę go opublikować na jakiejś stronie .
>
> Pasowałoby jeszcze dorzucić do tej stronki zeskanowany akt zgonu tych
> delikwentów
> z przyczynami ich śmierci.

Dobrze Endriu, dorzucę te akty zgonu jak przestaną umierać ludzie na diecie
tradycyjnej tudzież przez Ciebie zalecanej...:)))
I powinieneś wiedzieć, że aby dać werdykt, że ktoś umarł z takiego czy
takiego powodu, musi być zrobiona sekcja zwłok przez wielu specjalistów.
Pozdrawiam Jurek M.

Coś iście cHimery-cznego! ;)
katar?
Nursing Job Opportunities