Ostry sos chili

1. Data: 2003-12-05 18:06:58

Temat: Ostry sos chili
Od: "Kri$" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Pytanie swoje kieruję raczej do osób mieszkających w Warszawie i to takich
które miały okazję spróbować "Bajkowego" kebaba. "Bajkowy" bo bar a
właściwie dwa bary znajdują się obok wejścia do kina Bajka. Interesuje mnie
skład ostrego sosu. Wiem że głównym składnikiem są grubo mielone a właściwie
pokruszone suszone papryczki chili. Ale co tam jeszcze jest w tym sosie....

Pozdrawiam
Kri$

1. Data: 2003-12-07 12:52:20

Temat: Re: Ostry sos chili
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Kri$ wrote:

> [...]
> mnie skład ostrego sosu. Wiem że głównym składnikiem są grubo mielone a
> właściwie pokruszone suszone papryczki chili. Ale co tam jeszcze jest w

Warszawę znam tylko ze strony wrednych policjantów i złodzieji wycieraczek
samochodowych, ale spróbuj kupic sambal oelek, wygląda jak drobno
pokruszone chili i coś jeszcze ;-)

Waldek

1. Data: 2003-12-07 15:36:00

Od: "Kri$" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:bqv7q4$t81$04$1@news.t-online.com...

> Warszawę znam tylko ze strony wrednych policjantów i złodzieji wycieraczek
> samochodowych, ale spróbuj kupic sambal oelek, wygląda jak drobno
> pokruszone chili i coś jeszcze ;-)
>
> Waldek

Niestety masz rację, co jest bardzo smutne, policjanci są bardzo wredni i
bezwzględni wobec poza warszawskich rejestracji samochodowych a złodzieje
kradną nie tylko wycieraczki ale, lusterka i wszystko co się da wynieść z
auta, sam kilka razy doświadczyłem tego na swojej skórze a właściwie na
swoim aucie. Wracając do tematu dowiedziałem się u źródła że to tylko grubo
mielone chili z pestkami, zalane przegotowaną wodą.

Pozdrawiam
Kri$

Foremki do pierniczków
Robot Bosch-a czy Zelmer-a