Re: Ostry sos chili

From: "Kri$" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ostry sos chili
Date: Sun, 7 Dec 2003 16:36:00 +0100

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:bqv7q4$t81$04$1@news.t-online.com...

> Warszawę znam tylko ze strony wrednych policjantów i złodzieji wycieraczek
> samochodowych, ale spróbuj kupic sambal oelek, wygląda jak drobno
> pokruszone chili i coś jeszcze ;-)
>
> Waldek

Niestety masz rację, co jest bardzo smutne, policjanci są bardzo wredni i
bezwzględni wobec poza warszawskich rejestracji samochodowych a złodzieje
kradną nie tylko wycieraczki ale, lusterka i wszystko co się da wynieść z
auta, sam kilka razy doświadczyłem tego na swojej skórze a właściwie na
swoim aucie. Wracając do tematu dowiedziałem się u źródła że to tylko grubo
mielone chili z pestkami, zalane przegotowaną wodą.

Pozdrawiam
Kri$