Ostrzezenie corki.

71. Data: 2006-04-11 12:36:48

Temat: Re: Ostrzezenie corki.
Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> Dla dzieci to robisz? Myslisz sie - dla siebie to robisz.

Dla siebie rownież

> Chcsz sie zemscic.

Gdybym chciał się zemścić to po tym co zrobiła mi teresa M. mogłem tylko wziąć
noz i uciac jej glowe.:) Wiec porzestan byc taki gornolotny.

> Tylko rozkrecasz agresje - nie sadze ze dzieciom nie pomaga,
> raczej przeszkasza, mysle.

Moje dzieci dowiaduja sie przy okazji tego czego nie wiedzialy z ust "jedynie
slusznej" wychowawczyni, matki. Matki, ktora w Polsce, i nie tylko, ma monopol
na prawde. Jej prawde.

> Ujawnianie korespondencji córki to raczej syndrom "wojny totalnej" niz
> troski o córke - zgoda?

Mylisz sie. To tylko przyczynek w dyskusji na lamach.:)

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

72. Data: 2006-04-11 12:44:28

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> stanowczo protestuje przeciwko utworzeniu wielkiego wora ze "wszystkimi
> kobietami". Po pierwsze ciasno tam bedzie paskudnie. A po drugie wszelkie
> uogolnienia sa do bani.

Rozne sa tylko strategie do osiagniecia tego samego celu, ktorym jest
ubezwlasnowolnienie mezczyzny. I ku temu zmierzaja WSZYSTKIE kobiety,kazda na
swoj sposob z elementem wspolnym seksem i manipulacja poczuciem winy
mezczyzny. Ja zdaje sobie sprawe z tego jak trudnop jest przelknac kobiecie te
smutna prawde o jej dzialaniu ale tak to niestety wyglada. I to nietylko z
moich ust, rowniez z ust samych kobiet, tych odwazniejszych i mniej zaklamanych.:)

> A co do przekabacania na swoja strone, to jest stety (!) cecha calego
> gatunku ludzkiego. I dobrze - inaczej byloby okropnie nudno.

Mysle, ze gdyby bylo uczciwie to wcale nie musialoby byc nudno. Po prostu inny
horyzont myslenia i dzialania.:)

Pozdrawiam

73. Data: 2006-04-11 12:50:54

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Taktycznie udam niezrozumienie co do podwojnosci :-)).
>
> Haha, worek trafiajacy w sedno kobiecosci? WSZYSTKIE jestesmy wyjatkowe? No
> coz, nigdy nie twierdzilam, ze rodzaj kobiecy nie jest (uroczo, prawda?)
> inteligentny inaczej.

Wszystkie chciqalybyscie byc wyjatkowe aby kazda czula sie LEPSZA od tej
drugiej, ktora traktuje jak rywalke. Typowy przejaw kompleksu wyniesionego z
dziecinstwa, z relacji z matka. Walka o ojca, ktora dziecko przegralo bo tak
nakazuje kultura. Juz pare ladnych lat temu Freud powiedzial, ze kultura jest
zrodlem cierpien. I mial racje.:)

74. Data: 2006-04-11 12:59:40

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czyli zwierzecy brutalny seks nie wchodzi w gre?

Odpada.:)

(...)

> Nie mam nic do przemocy, bardziej denerwuje mnie brak szacunku, to
> znaczy traktowanie kogos jak nizszego sobie, czy innym.

Ale to jest zjawisko powszechne. W tym co pisze probuje wyjasnic skad sie
bierze chec wywyzszenia sie, chec ponizenia czy zgnojenia interlokutora. Bo ze
tak dzialamy to widac na kazdym kroku nieuzbrojkonym okiem.:)

> Inaczej m=F3wiac podoba mi sie przemoc, kt=F3ra prowadzi do pojednania.

W odbiorze czlowieka nieswiadomego uswiadamianie jest przemoca, gdyz burzy
zbudowany przez niego gmach wzajemnych uzaleznien i przemocy.

75. Data: 2006-04-11 13:03:29

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> smutna prawde o jej dzialaniu ale tak to niestety wyglada. I to nietylko z
> moich ust, rowniez z ust samych kobiet, tych odwazniejszych i mniej

Nieprawda ! Kopernik była wporzo babeczka.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

76. Data: 2006-04-11 13:35:05

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.04.2006 Aicha <b...@m...pl> napisał/a:

> Art. 23 KC. Dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie,
> wolność, cześć, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek,
> tajemnica korespondencji, nietykalność mieszkania, twórczość naukowa,
> artystyczna, wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną
> prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych
> przepisach.
> Tu na grupie zostało ujawnione miejsce zamieszkania, personalia i
> treść korespondencji. Niezły materiał dla "wrednego" prawnika.

Tylko że ta korespondencja należy do niego, może z nią zrobić co chce.
Tajemnica dotyczy osób trzecich przez, które ona przechodzi.

http://tinyurl.com/zrvgw
--
Relpp

77. Data: 2006-04-11 14:00:40

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" napisał:

> ta korespondencja należy do niego, może z nią zrobić co chce.
> Tajemnica dotyczy osób trzecich przez, które ona przechodzi.

No tak, oczywiście. Duch Święty ten list napisał. Oto tajemnica
skuteczności Kaczorów. Nie ważne środki, ważny cel! KORYTO!

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

78. Data: 2006-04-11 14:44:39

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <l...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nienawisc juz dawno minela, zreszta chyba zbyt wielkiej nienawisci do niej
> nigdy nie czulem. W rzeczywistosci jestem jej wdzieczny, ze zmusilla mnie
do
> uswiadomienia sobie jakim naiwnym bylem. A teraz przedstawiam sprawe jeno
ku
> przestrodze innych samczykow. Coby mielii oczy i uszy otwarte na babska
> zadze wladzy.:)

Oj Leo, Leo, przeciez nie wszystkie kobiety sa takie same, tak samo jak nie
wszyscy faceci. Chyba pora abys przestal opierac sie na stereotypach.
Piszesz ze nie ma w tobie nienawisci, alez jest, i jest potrzeba aby ja (ex)
zniszczyc, aby zadac jej bol, aby cierpiala.

79. Data: 2006-04-11 15:19:39

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera <h...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Piszesz ze nie ma w tobie nienawisci, alez jest, i jest potrzeba aby ja (ex)
> zniszczyc, aby zadac jej bol, aby cierpiala.

Model wychowawczy we wszystkich kulturach jest ten sam zawiera bowiem zakaz. A
wiec i wynik, rezultat wychowawczy musi byc taki sam, stereotypowy.
Doswiadczamy indywidualnie w zyciu aby w koncu odnalezc co jest zlego w naszym
systemie wychowawczym, jaki blad popelniamy na wejsciu. Z wielu doswiadczen
nalezy jednak wyciagnac jakis jeden rozsadny wniosek.

A co do niewnawisci, to mylisz nienawisc z checia uswiadomienia partnerowi
gdzie popelnia blad. A poniewaz Ty popelniasz ten sam blad wiec odbierasz to
jako agresje prszeciwko samej sobie. Uswiadamiasz samej sobie ze popelniasz
ten sam blad ale chcesz obronic swoja dotychczasowa pozycje. Stad zludzenie,
ze kogos nienawidze, opor przed zmiana stanowiska.

80. Data: 2006-04-11 15:24:42

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> No tak, oczywiście. Duch Święty ten list napisał. Oto tajemnica
> skuteczności Kaczorów. Nie ważne środki, ważny cel! KORYTO!

Ruszyl Cie widac do glebi ten list w ktorym corka niechcacy ujawnila tajemnice
matki. Ale przeciez zrobila to w dobrej wierze, ze bedzie mogla doczekac
szczescia rodzinnego. I to nie w rodzinie, w ktorej bedzie matka i zona ale
jeszcze wtedy gdy sama jest corka. Tak niewiele a jakze wymowne.

Tutaj Cie boli robaczku.:)

Re: Niemcy gonią w pietkę...? ;)
Niemcy gonią w pietkę...? ;)
Dobry psychoterapeuta w Warszawie