Ot, smutek

1. Data: 2003-07-26 21:01:39

Temat: Ot, smutek
Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje mi kucharek i Alexa. Lubilam ten zestaw. :-)
Teraz Trolle biegaja naokolo wlasnego ogona.
Poziomka pograzona w melancholii

1. Data: 2003-07-26 22:45:15

Temat: Re: Ot, smutek
Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości
> Brakuje mi kucharek i Alexa. Lubilam ten zestaw. :-)
> Teraz Trolle biegaja naokolo wlasnego ogona.
> Poziomka pograzona w melancholii

nie placz tak to juz jest czasami ze trolle stadami biegaja

teraz widze ze na grupie jest etatowy debil o nicku jovax, ktoremu sie
wydaje ze jest zabawowy

pozdro spontan

1. Data: 2003-07-26 22:54:01

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spontan" <e...@a...net> napisał w wiadomości
> teraz widze ze na grupie jest etatowy debil o nicku jovax, ktoremu sie
> wydaje ze jest zabawowy
A ja olewam Ciebie i te Twoje wypociny!
jovax

1. Data: 2003-07-26 23:21:10

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości
> Brakuje mi kucharek i Alexa. Lubilam ten zestaw. :-)
> Teraz Trolle biegaja naokolo wlasnego ogona.

cóż... wakacje, a rodzice w pracy...
to stada młodych chwastów dorwały się do sieci, zamiast wydawać kieszonkowe
na chipsy, to przesiadują w kawiarenkach...

J.

1. Data: 2003-07-26 23:35:55

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w
wiadomości news:bfv2g9$a26$1@atlantis.news.tpi.pl...
> to stada młodych chwastów dorwały się do sieci, zamiast wydawać
kieszonkowe
> na chipsy, to przesiadują w kawiarenkach...
Stara zgorzkniała Pokrzywo, pewnie jesteś nauczycielką!
jovax

1. Data: 2003-07-27 00:11:53

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

jovax wrote:

> Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w
> wiadomości news:bfv2g9$a26$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Stara zgorzkniała Pokrzywo, pewnie jesteś nauczycielką!
> jovax

hehehe.. i tu sie wreszcie bedziesz spalal....

POziomka tak Cie potrafila przerobic, ze ja nic, ino sie chichram i katulam
ze smiechu..
zatem.. trollu .. jestes juz niegrozny..
tam gdzie jest smiech... tam nie ma agresji

Chwala Ci Poziomko..
Gdyby to ode mnie zalezalo, to przyznalabym Ci Nobla w kategorii
odstresowywania Internatutow :-)))
Pozdrowka serdeczne
Barbara

1. Data: 2003-07-27 07:54:01

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> ze smiechu..
> zatem.. trollu .. jestes juz niegrozny..
> tam gdzie jest smiech... tam nie ma agresji

A poza tym wszyscy zdrowi w domu?
jovax

1. Data: 2003-07-28 08:42:03

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Poziomka napisał:
> Brakuje mi kucharek i Alexa. Lubilam ten zestaw. :-)
> Teraz Trolle biegaja naokolo wlasnego ogona.
> Poziomka pograzona w melancholii

Mysle, ze te trolle maja bardzo duze kompleksy , moze poczestowac je
grzybkami o przepieknych czerwonych kapeluszach? W tez sposob ich
cierpienie zostanie zakonczone.... Pozdrawiam Sylwia kofeinistka

1. Data: 2003-07-28 10:25:05

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości
> Brakuje mi kucharek i Alexa. Lubilam ten zestaw. :-)
> Teraz Trolle biegaja naokolo wlasnego ogona.
> Poziomka pograzona w melancholii

Czy wedlug Ciebie alex, minerwa, jovax, janek etc. to rozne osoby?
Bo z tym to tak jak z jagodami i borowkami w Krakowie i reszcie Polski -
smakuje tak samo, wyglada tak samo, to nawet JEST to samo, tylko nazywa sie
inaczej ;)

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-07-28 10:30:49

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Bo z tym to tak jak z jagodami i borowkami w Krakowie i reszcie Polski -
> smakuje tak samo, wyglada tak samo, to nawet JEST to samo, tylko nazywa
Jovax, to jovax, a nie te inne osoby. Równie dobrze można powiedzieć, że
Ladorucka, cherokee, walkie i Czaplicka to jedna osoba, bo smakuje tak samo!
jovax

ogórki zielone w zalewie
[OT] naszym Aniom
Co ugotować, aby teściowa...