Ot taka scenka...

1. Data: 2004-03-15 06:29:12

Temat: Ot taka scenka...
Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj widziałam dosyć niezwykłą scenkę. W parku na ławce siedział człowiek
wyglądajacy na inteligentnego menela. Obserwował spokojnie otoczenie:
ganiajace wiewiórki, przebiśniegi no i mnie;). W pewnej chwili wyciągnął z
brudnej torby butelkę jakiegoś napoju wyglądającego jak soczek malinowy
(nawiasem mówiąc, butelka była po jakimś soczku), napił sie łyk i schował z
powrotem. Zaciekawił mnie jego wzrok: był taki obserwujący, ale nie
natrczywy. I całkowicie przytomny (na ile byłam w stanie ocenić o osmej rano
w niedzielę :). Poszłam dalej. Gdy wracałam po parunastu godzinach, człowiek
dalej siedział na tej samej ławce, w takiej samej pozycji, z tym, ze w ręce
trzymał harequina. I muszę powiedzieć, że z dużym zainteresowaniem go
czytał.
I tak sobie w pewnej chwili pomyślałam: czyzby nałogiem, który go zgubił
(?), było czytanie złych książek;)?
Czy może marzenia?

Aska
PS. Zastanawiam się właśnie czy dzisiaj też bedzie siedział na tej ławeczce

1. Data: 2004-03-15 07:24:22

Temat: Re: Ot taka scenka...
Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab napisał(a):

> Aska
> PS. Zastanawiam się właśnie czy dzisiaj też bedzie siedział na tej
> ławeczce

wiosna sie zbliza wiewiorki i inne muchy cwierkaja wiec uwazaj bo sie
zakoffasz
:P
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2004-03-15 07:37:18

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mixxos" <m...@d...fdfd> napisał w wiadomości

> wiosna sie zbliza wiewiorki i inne muchy cwierkaja wiec uwazaj bo sie
> zakoffasz
> :P

No to chyba dobrze, nie? ;) Tylko wiewiórki i ptaszki mają mieć radochę? Też
by Ci się przydało :P

Aska

1. Data: 2004-03-15 08:52:26

Od: "Filip Sielimowicz" <sielim@wyrzucic_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> który go zgubił (?)
( ? ? ?)

1. Data: 2004-03-15 09:03:30

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab napisał(a):

> No to chyba dobrze, nie? ;)

oczywiscie ze tak -czesciej zagadaj na te Planty -On tam czeka
na Ciebie ;)

Tylko wiewiórki i ptaszki mają mieć
> radochę? Też by Ci się przydało :P

ojjj tak tak, najpierw trzeba sie jednak odkochac :P
juz niedlugo ;)

1. Data: 2004-03-15 09:24:05

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip Sielimowicz" <sielim@wyrzucic_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> ( ? ? ?)

No bo skad ja wiem czy jest zgubiony? Moze nie? To jest tylko moja
obserwacja, według mojego świata, moich doswiadczeń i mojego systemu
wartości. Nie znam go.

Aska

1. Data: 2004-03-15 09:34:26

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie ze tak -czesciej zagadaj na te Planty -On tam czeka
> na Ciebie ;)

Jakby cos- Park Jordana :)

> Tylko wiewiórki i ptaszki mają mieć
>
> ojjj tak tak, najpierw trzeba sie jednak odkochac :P
> juz niedlugo ;)

No co Ty......Tulipany jej kup, przytul, popatrz w oczka i zakochaj sie na
nowo bez odkochiwania;)

Aska

1. Data: 2004-03-15 09:42:04

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl>

> [...]
> Aska
> PS. Zastanawiam się właśnie czy dzisiaj też bedzie siedział na tej

no kurka... :o)
przypomniała mi się podobna scenka z plant krakowskich.
Pan po 60-ce ubrany w łachmany przysiadł się do mnie i wyszukanym
językiem wskazującym na wysoką inteligencję i oczytanie podjął
ze mną rozmowę. Mówił o punktach, figurach i innych abstrakcjach
ale coś było takiego w jego słowach co wskazywało, że te twory
są dla niego rzeczywistymi bytami. Zainteresował mnie swoim światopoglądem
ale ponieważ się spieszyłem to rozmowa nie
została doprowadzona do satysfakcjonującego mnie końca którym
byłoby rozpoznanie przyczyn takiego światopoglądu i choć później
przechodząc wielokrotnie obok tej ławki miałem nadzieję że znów
go spotkam to niestety facio już się nie pojawił. Ktoś ze znajomych
gdy opisałem mu tego człowieka powiedział, że to były profesor
jednej z krakowskich uczelni który po prostu zwariował.
Cóż,, sprawiał wrażenie szczęśliwego. hehe
Może szczęście to wariactwo? ;DDD
PS. wydaje się oczywiste, że wariaci nie chcieli by aby się zmieniać
bowiem pozostając w świecie fikcjii i ułudy mają swój świat w którym
jest im dobrze. :)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-15 09:56:00

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab napisał(a):

> Użytkownik "mixxos" <m...@d...fdfd> napisał w wiadomości

> Jakby cos- Park Jordana :)

jakby cio? ;) Bardzo slabo znam Krakow
a co tak czekasz tam na ksiecia -to zycze powodzenia :)

:( czasem tak trzeba, gdy
a nic

1. Data: 2004-03-15 10:15:41

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> PS. wydaje się oczywiste, że wariaci nie chcieli by aby się zmieniać
> bowiem pozostając w świecie fikcjii i ułudy mają swój świat w którym

Też sie na tym zastanawiam. Czy otwieranie oczu kazdemu dobrze robi. I czy
otwierajac komus na siłe oczy nie ponosimy w jakiejś cześci
odpowiedzialności za jego późniejsze czyny, jeśli one doprowadzą go do
zagłady? Bo delikwent nie wytrzymał presji świata? Bo wycofał się wpół
drogi?

Aska

Re: Życie
Odp: Gestalt
Rycząca terapia;)
Dziwne pytanie psychologiczno-architekt oniczne :)
badania- W-wa!!!