Strona główna Grupy pl.rec.uroda Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)

21. Data: 2008-11-19 21:11:42

Temat: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 21:51, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> <r...@w...pl> wrote in message

k.googlegroups.com...

> Wykurwiaj pierdolony trolu.
> Nie widzisz szmato, ze zapierdalasz tym watkiem 5 grup?
> Jebnij sie w dekiel i wypierdalaj smieciu.
> --
>                      Bluzgacz
> bluzgacz(at)gmail.com
> alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywnahttp://www.trolling.pl/trolling.htm
> Przylacz sie:http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

Oh yeah! Zaczyna być zabawnie! Hmmm... gdzieś czytałem o takim
zachowaniu... hmmm ciekawe gdzie... Ktoś jeszcze?

22. Data: 2008-11-19 21:13:10

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <piBsóóóócki!@óóóóóóóóóóóó.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:

> Tak myślałem i tego się spodziewałem... wnioski zachowam dla siebie

ty, jak ten koński teleskop pszepchał ci stolca do przełykó to co sobie
pomyślałeś?

23. Data: 2008-11-19 21:14:51

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <piBsóóóócki!@óóóóóóóóóóóó.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:
> Hmmm... gdzieś czytałem o takim
> zachowaniu... hmmm ciekawe gdzie..

to zapewne była powieść: PERYPETIE ROZENA STAREJ NA PIGALAKU

24. Data: 2008-11-19 21:17:14

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 22:13, "! JĂ SIEFF ! PIĹ SĂ CKI !" <piBsóóóócki!
@óóóóóóóóóóóó.wp.pl> wrote:

> ty, jak ten koński teleskop pszepchał ci stolca do przełykó to co sobie
> pomyślałeś?

To mają być inteligentne wypowiedzi?? No sorry ale mój kot jest
mądrzejszy i lepiej się z nim gada, na a teraz po mnie pojedziecie
(jakie to przewidywalne OH xD) Ale jak by trafił się ktoś z wysokim
poziomem inteligencji to proszę o odpowiedź na pytania znajdujące się
powyżej... a bluzgającym życzę miłej zabawy...

25. Data: 2008-11-19 21:25:36

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <piBsóóóócki!@óóóóóóóóóóóó.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:

> To mają być inteligentne wypowiedzi?? No sorry ale mój kot jest
> mądrzejszy i lepiej się z nim gada, na a teraz po mnie pojedziecie
> (jakie to przewidywalne OH xD)

no to jest oczywiste i pszewidywalne jak to rze tfój ojciec dalej ci
bendzie do łórzka wchodził i kazał wypinac jabłószko

26. Data: 2008-11-19 23:15:52

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 22:38, "Tomek" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
> Pokazywałem jak może zarobić kasę. A on nic tylko te swoje elaboraty pisze i
> ufoli szuka. Nie chciałbym używać określeń ostatecznych o stanie jego umysłu.
> Jedyne do czego ma talent ten facet to wciąganie innych do jałowych dyskusji.
> Niech zrobi elektrolizer do wody. Orgazm miał niedawno jak o nim pisał. Pewno
> dużo ma takich orgazmów. Za moment znowu coś wymyśli i cofanie w czasie będzie
> niedobre. Medycyna zna dużo takich przypadków. Pech że nie jest Napoleonem, z
> Napoleonami dają sobie lekarze jakoś radę.

Sprawa jest bardzo skomplikowana, no i kontrowersyjna, on nie mógł ci
nic odpisać bo zauważ, że wszyscy go atakują (jak ty byś się czuł), a
po drugie Prof. Pająk ma dowody na swoje teorie (ponad 1000 stron
monografii) więc nie wyciągaj pochopnych wniosków, może podam ci
przykład dlaczego nie warto opluwać kogoś z nowymi teoriami:
Powiedzmy, że jest średniowiecze no i nagle jakiś delikwent zaczyna
gadać coś o silnikach, że zbudowanie takiej maszyny jest możliwe, no i
że istnieje takie coś jak elektryczność, ciemny lud ma go za wariata i
oczywiście w owych czasach powiedzieli by na takiego, że opętał go
szatan albo coś w tym stylu i groziła by mu śmierć... osobą z
innowacyjnymi teoriami był Galileusz i znalazł się w podobnej sytuacji
jak opisałem powyżej patrz: http://pl.wikipedia.org/wiki/Galileusz
kościół uznał go za świra jednym słowem ujmując.... A co się okazało?
Był geniuszem. Więc najpierw trzeba wypróbować a potem oceniać na
stronie Jana Pająka masz masę projektów urządzeń, o których ci się
nawet nie śniło, niektóre z nich działają obecnie lub są w fazie
produkcji, ale oczywiście nikogo to nie obchodzi, ze działają bo w
telewizji o tym nie trąbią, dlatego najlepiej pojechać po kimś... No
szkoda gadać normalnie!!! >:/

27. Data: 2008-11-20 20:38:27

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz napisał:
(...)
> Zrozum przyglupie, ze zasmiecasz te grupy i wykurwiaj. ROZUMIESZ kurwa
> czy nie?
(...)
No i po jakiego (...) przywlokłeś tu cale stado wielbicieli zawartości
KFów? Odfiltrowane było nieszkodliwe, a teraz muszę aktualizować
jakowychś ułanów z Grudziądza (mają dupy jak z mosiądza to ułani są
z Grudziądza, lance do boju szable w dłoń, bolszewika goń, goń goń).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

28. Data: 2008-11-20 20:42:38

Od: Wiesław z Grudziondza <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:
> [...]
> jakowychś ułanów z Grudziądza (mają dupy jak z mosiądza to ułani są
> z Grudziądza, lance do boju szable w dłoń, bolszewika goń, goń goń).

zabraknie ci kurwa tego kaefa bo mamy takom fantazje ze chyba lepszom
nisz tfoja mama

29. Data: 2008-11-20 21:22:06

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger pisze:

> [...]
> jakowychś ułanów z Grudziądza (mają dupy jak z mosiądza to ułani są
> z Grudziądza, lance do boju szable w dłoń, bolszewika goń, goń goń).

ło kórva RÓTLF!!!

30. Data: 2008-11-20 21:36:19

Od: "! PaniGrażynazewsiMęcikał !" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger napisał:
> [...]
> jakowychś ułanów z Grudziądza (mają dupy jak z mosiądza to ułani są
> z Grudziądza, lance do boju szable w dłoń, bolszewika goń, goń goń).

E ! ty te koty to co z nimi tak robisz tej ?

gdzie body NIE bieliźniane?
Akademia Doskonalenia Stylu
pielegnacja butów
Sunsilk - mleczko Fale i loki - co zamiast?
serum