Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)

Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)

41. Data: 2008-11-24 03:01:30

Temat: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z cofaniem czasu do tylu w celu uzyskania nieskonczenie dlugiego zycia
wiaze sie wiele problemow o moralnej naturze. Jedna z nich jest sprawa
tzw. "totaliztycznej nirwany". (Co to takiego owa "totaliztyczna
nirwana" wyjasnia to strona "nirvana_pl.htm" ktora mozna znalezc np.
pod adresem http://fruit.xphost.org/nirvana_pl.htm - odnotuj ze owa
witryna ma wszysdtkie strony totalizmu.) Chodzi bowiem o to, ze
zgodnie ze wskazaniami filozofii totalizmu, jesli zaczac cofac w
czasie do tylu ludzi ktorzy NIE osiagneli owej nirwany, wowczas
zamiast uczynic ich szczesliwymi, raczej zamienia sie ich zycie w
rodzaj "wieczystego piekla". Na dodatek, oni sami tez beda stwarzali
pieklo dla innych ludzi zyjacych wokol nich. Inna sprawa moralna
wiazaca sie z niesmiertelnoscia to niemoznosc wydluzania zycia
metodami medycznymi - bowiem wszelkie metody medyczne przedluzania
zycia sa wysoce NIEMORALNE. Dlatego ludzie ktorzy im sie poddadza NIE
beda w stanie uzyskac owej totaliztycznej nirwany, a stad sprowadza
oni owe "wieczyste pieklo" (czyli kupe nieszczescia) zarowno dla
siebie jak i dla innych ludzi.

Koniecznosc uzyskania "totaliztycznej nirwany" przez kazda osobe ktora
bedzie w przyszlosci cofana w czasie do tylu, czynil bedzie z
wehikulow czasu rodzaj "wyjatkowo sprawiedliwego wynalazku". Chodzi
bowiem o to, ze w przeciwienstwie do innych dotychczasowych wynalazkow
ludzkich, przy ktorych budowie trudzil sie jedynie wynalazca, zas inni
sobie potem z nich korzystali zupelnie bez wysilku czy nawet
"dziekuje", dla skorzystania z dobrodziejstw "wehikulow czasu" kazdy
bedzie musial sie potrudzic. Mi bardzo wiec sie podoba taki uklad.
Szczegolnie po tym jak w swoim zyciu badalem najrozniejsze nastepstwa
zadzialania tzw. "przeklenstwa wynalazcow" - ktore przesladuje kazdego
wynalazce co bardziej istotnego urzadzenia na Ziemi (o owym
"przeklenstwie wynalazcow" ja pisze wiecej na stronie
"newzealand_visit_pl.htm" ).

Owe problemy moralne niesmiertelnosci dyskutowane sa na googlowskim
watku o adresie http://groups.google.com/group/pl.sci.medycyna/brows
e_thread/thread/d158c461077d5f90#
(watek ten w punkcie #M3 strony "immortality_pl.htm" oznaczony jest
numerem (7) - zapraszam). Licze na jakies konstruktywne komentarze w
sprawie tych problemow moralnych - szczegolnie od ludzi ktorzy sami
prowadza wysoce moralne zycie, a stad ktorzy wiedza co oznacza slowo
"moralne" (jak bowiem widzimy sporo wypowiadajacych sie na niniejszym
watku NIE ma pojecia co "moralne" oznacza).

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

42. Data: 2008-11-25 08:38:30

Od: "Vicky S." <v...@a...tylko.onet.bez.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> zostaw ich - to naprawdę biedni ludzie, tylko o tym nie wiedzą... :-(
> rozbuduj KF-a i systematycznie go uzupełniaj - wówczas grupe da się
> czytać...

Dokładnie tak... Tylko przez ludzi, którzy nie potrafią KF używać inni mają bajzel.
Ale na to też jest rada ;) do KF takich ;)

Pozdrawiam,
Vicky S. (Czytaczka Grupy Od Lat)

43. Data: 2008-11-25 13:39:41

Od: Justyna Kreciśmigło <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl pisze:

> [...]
> zmieniają oni temat, na jakieś pierdoły, na poziomie niższym niż
> dzieci z przedszkola, przecież wiadomo, że normalny człowiek nie pisał
> by w ten sposób, w dodatku te dziwaczne konstrukcje zdań i błędy, w
> każdym słowie, wyglądają jak by ktoś pisał je celowo, np. odszczekój.
> Więc nie może to być nawet człowiek upośledzony społecznie, bo taki
> też ma pewne normy (przynajmniej w pisowni np. niektórzy piszą celowy
> błąd "ruszoffy" itp.). Tak więc należy całkowicie zignorować
> delikwentów, marnują cenny czas i nerwy (niektórym).

Witam serdecznie!
A czy te promieniowanie kosmiczne ma wpływ na pożycie seksulane i jego
jakość tak jak pełnia ksienżyca? Bo mój mąż napszykład w pełnie to tylko
chce sie kochac analnie i jak księzyć zaświeci w okno sypjalni to robi
takie OOOOOOOO i wtedy wiem ze mam zdjąc majtki i wypiąć tyłek.

Uprzejmie prosze o odpowiedź

mgr. socjologii Justyna Kręciśmigło

44. Data: 2008-11-25 18:16:58

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> chce sie kochac analnie i jak księzyć zaświeci w okno sypjalni to robi
> takie OOOOOOOO i wtedy wiem ze mam zdjąc majtki i wypiąć tyłek.

Czytaj to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Promieniowanie_gamma księżyc
nie emituje tego promieniowania, chociaż w kosmosie występuje ono
bardziej powszechnie (przykładowo Słońce w wyniku reakcji
termojądrowych emituje promieniowanie gamma [kosmiczne]), nie polecam
uprawiać sexu po napromieniowaniu bo mogą urodzić się dzieci mutanty,
pozdrawiam!

45. Data: 2008-12-07 11:11:31

Od: matemaciek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 04:01, j...@g...com wrote:
> Z cofaniem czasu do tylu
[ciach]

Rozumiem, że Twoja teoria zakłada również cofanie czasu do przodu?
(Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać).

A już poważniej:
Jakiś czas temu pewien wykładowca powiedział mądrą rzecz: jeśli jakaś
teoria ma być dobrą teorią fizyczną (a takimi usiłują być teorie
totaliztyczne), powinna być weryfikowalna, możliwa do obalenia.
Powinna podawać przebieg eksperymentu, który by ją obalał. Jak obalić
teorię "zwyczajnej" grawitacji? Pokazać ciało, które nie jest nią
objęte, które bez działania dodatkowej siły "przezwycięża" grawitację.
Myślę, że wiadomo, o co chodzi. Bez takiego założenia każdy może
twierdzić, że "tak jest i już".

Proszę więc o podanie, jak można byłoby obalić teorie totaliztyczne.
Proszę o odpowiedzi krótkie i zwięzłe, bez nonsensowego potoku słów.

> Z totaliztycznym salutem,
> Jan Pajak

Pozdrawiam,
matemaciek

46. Data: 2008-12-07 11:35:19

Od: ? piiłsóócki ? josief ? <n...@p...maila> szukaj wiadomości tego autora

matemaciek pisze:

> Proszę więc o podanie, jak można byłoby obalić teorie totaliztyczne.
> Proszę o odpowiedzi krótkie i zwięzłe, bez nonsensowego potoku słów.

wystarczy zaspawac drzwi do ciepłociongu gdzie tfoja familia dancingi
urzondza

47. Data: 2008-12-09 04:42:31

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Dec 8, 12:11 am, matemaciek <m...@g...com> wrote:
> Proszę więc o podanie, jak można byłoby obalić teorie totaliztyczne.
> Proszę o odpowiedzi krótkie i zwięzłe, bez nonsensowego potoku słów.
> Pozdrawiam,
> matemaciek

Moje gratulacje! To zupelnie nowa strategia podwazania totalizmu! Jak
widze wszyskie arguymenty jakie Wasc byl w stanie wymyslic ja z
sukcesem pozbijalem - tak ze jedyne co Wasciowi pozostalo to wypisac
powyzsze zyczenie-wymaganie. Skad Wasc wzial taki pomysl i taka
strategie dzialania? Jedyna podobna metoda dzialania z ktora
dotychczas sie spotkalem byla uzywana przez Hitlerowcow w obozach
koncentracyjnych - gdzie zarzadzajacy obozem jedynie "nakazali" budowe
krematoriow, zas potem jedni wiezniowie tychze obozow palili na popiol
innych wiezniow. Czyzby wiec Wasc byl rowniez i autorem tamtej metody
dzialania - tak szeroko uzywanej przez Hitlerowcow? Wszakze
podobienstwo jest oczywiste. Co Wasc wymysli w najblizszym czasie -
rozdawanie totaliztom pistoletow z jednym nabojem - tak aby kazdy
totalizta mial czym sie zastrzelic? Zapewniam Wascia ze to NIE bedzie
dzialalo - bo naczelna dewiza totalizmu stwierdza ze DLA TOTALIZMU
TRZEBA ZYC, A NIE UMIERAC! Dewiza ta ma rowniez zastosowanie w
przypadku powyzszego Wascinego zyczenia-wymagania.

A wiec "Niech Zyje" totalizm i gora nasi!

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

48. Data: 2008-12-09 09:07:17

Od: JestemTenKtóryJestem <p...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław z Grudziondza pisze:

> zabraknie ci kurwa tego kaefa bo mamy takom fantazje ze chyba lepszom
> nisz tfoja mama

Vpizde jerza, rótfl:)

49. Data: 2008-12-09 09:10:03

Od: JestemTenKtóryJestem <p...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

JestemTenKtóryJestem pisze:

> Vpizde jerza, rótfl:)

aha, hciaubym zaówarzyc, rze jego matóla ma jednak bogate rzycie
vvevvneczne, tzn mamna mysli tef szyskie bakterie, gzyby i vvirósy kture
zapierdalajom wew jej piździe

50. Data: 2008-12-09 09:10:52

Od: JestemTenKtóryJestem <p...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI ! pisze:

> ło kórva RÓTLF!!!
łó kórvva, mega!

Jaki zestaw garnków kupić ? Berghoff, HOFFBURG ?
Sałatka pikantna z makrelą
boczek na szaro
Surowo dojrzewajacy - co to znaczy?