Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP) Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

From: JestemTenKtóryJestem <p...@n...org>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria,pl.rec.uroda,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i
pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
<gg24f2$pg6$1@news.albasani.net> <4925cac0$1@news.home.net.pl>
<gg4iiu$329$2@nemesis.news.neostrada.pl>
<9zq%k.2494$vI1.248@newsfe03.iad>
Date: Tue, 09 Dec 2008 10:10:03 +0100

JestemTenKtóryJestem pisze:

> Vpizde jerza, rótfl:)

aha, hciaubym zaówarzyc, rze jego matóla ma jednak bogate rzycie
vvevvneczne, tzn mamna mysli tef szyskie bakterie, gzyby i vvirósy kture
zapierdalajom wew jej piździe