Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP) Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

From: r...@w...pl
Newsgroups: pl.sci.inzynieria,pl.rec.uroda,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i
pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
Date: Tue, 25 Nov 2008 10:16:58 -0800 (PST)

<j...@p...onet.pl> wrote:

> Witam serdecznie!
> A czy te promieniowanie kosmiczne ma wpływ na pożycie seksulane i jego
> jakość tak jak pełnia ksienżyca? Bo mój mąż napszykład w pełnie to tylko
> chce sie kochac analnie i jak księzyć zaświeci w okno sypjalni to robi
> takie OOOOOOOO i wtedy wiem ze mam zdjąc majtki i wypiąć tyłek.
>
> Uprzejmie prosze o odpowiedź
>
> mgr. socjologii Justyna Kręciśmigło

Czytaj to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Promieniowanie_gamma księżyc
nie emituje tego promieniowania, chociaż w kosmosie występuje ono
bardziej powszechnie (przykładowo Słońce w wyniku reakcji
termojądrowych emituje promieniowanie gamma [kosmiczne]), nie polecam
uprawiać sexu po napromieniowaniu bo mogą urodzić się dzieci mutanty,
pozdrawiam!