Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP) Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy

From: Justyna Kreciśmigło <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria,pl.rec.uroda,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i
pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
Date: Tue, 25 Nov 2008 14:39:41 +0100

r...@w...pl pisze:

> Wiem o tym bo czytałem wielokrotnie, ten temat nawet sam na własnej
> skórze doświadczyłem, zawsze i wszędzie totalizm jest atakowany, a to
> raczej potwierdza pańskie teorię, np. proszę zauważyć, jak sprytnie
> zmieniają oni temat, na jakieś pierdoły, na poziomie niższym niż
> dzieci z przedszkola, przecież wiadomo, że normalny człowiek nie pisał
> by w ten sposób, w dodatku te dziwaczne konstrukcje zdań i błędy, w
> każdym słowie, wyglądają jak by ktoś pisał je celowo, np. odszczekój.
> Więc nie może to być nawet człowiek upośledzony społecznie, bo taki
> [...]

Witam serdecznie!
A czy te promieniowanie kosmiczne ma wpływ na pożycie seksulane i jego
jakość tak jak pełnia ksienżyca? Bo mój mąż napszykład w pełnie to tylko
chce sie kochac analnie i jak księzyć zaświeci w okno sypjalni to robi
takie OOOOOOOO i wtedy wiem ze mam zdjąc majtki i wypiąć tyłek.

Uprzejmie prosze o odpowiedź

mgr. socjologii Justyna Kręciśmigło