Owsiki

1. Data: 2001-10-27 14:33:23

Temat: Owsiki
Od: "wieslaw" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jest najlepsze na owsiki ?

2. Data: 2001-10-27 14:57:43

Temat: Re: Owsiki
Od: "Sonett" <s...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wieslaw" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
news:9regmu$oh6$1@news.tpi.pl...
> Co jest najlepsze na owsiki ?

Swojego czasu pytałem na grupie o owsiki. Czy wystepują; dlaczego nie robi
się teraz tak często testów jak kiedyś; itd...... Nie dowiedziałem się
wiele....
W aptekach dostaniesz leki na owsiki, ale obawiam się , że mogą być na
receptę.
Sonett

3. Data: 2001-10-27 20:09:03

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

wieslaw napisał(a):

> Co jest najlepsze na owsiki ?

Lekarstwo na owsiki....Kiedyś było takie lekarstwo "Antivermina"
(chyba), którym jak byłam mała, to skutecznie mnie wyleczono.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Dzięki nauczycielom i egzaminom, robienie kariery
rozpoczyna się w wieku 6 lat"

4. Data: 2001-10-28 09:50:17

Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonett" <s...@p...sos.com.pl> napisał w wiadomości

> W aptekach dostaniesz leki na owsiki, ale obawiam się , że mogą być na
> receptę.

Sa bez recepty. Widzialem kiedys taki czerwony plyn.

K.

5. Data: 2001-10-28 12:57:09

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

k napisał(a):

> Użytkownik "Sonett" <s...@p...sos.com.pl> napisał w wiadomości
> Sa bez recepty. Widzialem kiedys taki czerwony plyn.

Tylko skąd jakiś człowiek może wiedzieć bez zrobienia odpowiedniego badania,
czy to są owsiki, czy jakieś inne glisty?...Uważam, że trzeba iść do lekarza,
a nie robić na sobie eksperymenty jakimś pierwszym lepszym lekarstwem.

Pozdrawiam, Kaja
--
*Przyzwyczajenie jest drugą naturą*

6. Data: 2001-10-28 15:47:02

Od: "k" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
lekarza,
> a nie robić na sobie eksperymenty jakimś pierwszym lepszym lekarstwem.

hmm.

kiedys, jak chodzilem do szkoly (lata 80) owsiki byly rozpowszechnione wsrod
dzieci i pamietam ze

1. bardzo swedzialo - szczegolnie wieczorem

2. przy pomocy malego lusterka sam widzialem "sprawcow"... wystarczylo lekko
rozchylic...

K.

7. Data: 2001-10-29 09:12:43

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Co jest najlepsze na owsiki ?
|
|Na owsiki jest najlepsze "Pyrantelum" w tabletkach, na opakowaniu pisze jak
stosować. Jest na receptę ale przy dużym uśmiechu może Ci sprzedadzą bez.
Teresa

8. Data: 2001-11-01 09:14:04

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Antivermina to historia medycyny
jotem

9. Data: 2001-11-01 09:16:18

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Owsikami zaka?a si? cz?owiek zwykle sam od siebie albo od domowników.
Najwa?niejszy œrodek to ci?g?e mycie r?k, codzienne zmienianie bielizny
i œcis?e przestrzeganie higieny (zw?aszcza przez dzieci i babci?!!).

jotem

10. Data: 2001-11-01 21:13:22

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "wieslaw" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> stosować. Jest na receptę ale przy dużym uśmiechu może Ci sprzedadzą bez.

moze sprzedadza, ale jak juz kupujesz to kupuj hurtem - cala rodzina musi
zazyc, bo inaczej nici z leczenia...

adam

ps: oprocz tego sa jakies kropelki homeopatyczne, zapytaj w aptece...

adam

Tanie aparaty do elektroakupunktury.
gronkowiec
Skurcze