elektryczna szczoteczka

1. Data: 2001-10-27 14:39:38

Temat: elektryczna szczoteczka
Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich grupowiczow.
mam pytanie w zwiazku z tematem. czy uzasadniony jest zakup elektrycznej
szczoteczki do czyszczenia zebow, zamiast tradycyjnej. chodzi mi o to czy
rzeczywiscie uzywanie jej daje lepsze rezultaty i czy nie grozi zebom zbyt
duze scieranie ich powierzchni. ewentualnie jesli warto sie przestawic na
taka "podrasowana" szczoteczke to prosze o ewentualne sugestie co do jej
marki - ale to chyba na priv. zeby nie bylo kryptoreklamy :o)
pozdrawiam.
Marcin
m...@w...pl

2. Data: 2001-10-27 15:59:08

Temat: Re: elektryczna szczoteczka
Od: "walkiria" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam i moge powiedziec, ze jest duzo lepsza od zwyklej szczoteczki.
Najwieksza jej zaleta jest to, ze szybkie wahadlowe ruchy powoduja dokladne
oczyszczenie powierzchni zeba z plytki bakteryjnej. Kamien nazebny usunac
jest znacznie trudniej, ale tu pomocna jest odpowiednia pasta i wizyta u
stomatologa. Co do starcia szkliwa to watpie zeby nastepowalo ono szybciej
niz w przypadku tradycyjnej szczoteczki. Poza tym wg mnie nastepuje ono
znacznie wolniej, bo elektryczna szczoteczka prawie wcale nie musi byc
przyciskana do zeba. Wystarczy, zeby wlosie go tylko dotykalo.
Inna zaleta jest mniejsze zuzycie pasty, poniewaz mala glowka szczoteczki
uniemozliwia nalozenie jej zbyt wiele i dodatkowo dojdziesz nia do
"najdalszych osemek".
Ale sa tez i wady: dosc droga jest koncowka (ale wymienia sie ja srednio raz
na 3 miesiace), dosc trudno jest przyzwyczaic sie do zmiany ze szczoteczki
tradycyjnej.
Co do marki, to wybor jest dosc duzy, ale wszystkie firmy robia podobne
szczotki. Ja mam BRAUN i jestem zadowolony (cena ok. 70 zl). Wszystkie
szczotki sa tak zbudowane, ze niemozliwe jest porazenie pradem przy jej
uzyciu (sa wodoszczelne). Ladowanie nastepuje indukcyjnie (nie ma zadnych
metalowych czesci - wszystko oblane jest plastikiem, lacznie z ladowarka).

Osobiscie polecam, gdyz naprawde warto.

pozdrawiam

Piotr Kaminski
i...@g...pl

3. Data: 2001-10-27 17:47:52

Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

MAM BRAUNA JEST REWELACYJNA NAPRAWDE POLECAM!!!
KASIA

4. Data: 2001-10-27 22:51:21

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam wszystkich grupowiczow.
> mam pytanie w zwiazku z tematem. czy uzasadniony jest zakup elektrycznej
Mam Philipsa Sensi Flex - 15 tys. obrotow, wibracje, timer, 2 predkosci,
ladowanie indukcyjne - zadnej mozliwosci porazenia pradem. Przedtem jedna
szczotka wystarczala mi na miesiac (10-12 zl). Teraz wystarcza na przepisowe
3 miesiace (dwie koncowki 30 zl, czyli 5 zl mies). Jakosc mycia
nieporownywalna. Goraco polecam. Cala moja rodzinka uzywa i jest zachwycona.
pa
jasio

5. Data: 2001-10-28 14:43:50

Od: ula p. <u...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasio wrote:

> [...]
> przepisowe 3 miesiace (dwie koncowki 30 zl, czyli 5 zl mies). Jakosc mycia
> nieporownywalna. Goraco polecam. Cala moja rodzinka uzywa i jest

tę samą? :)
--
ula p.

6. Data: 2001-10-28 19:10:41

Od: "hefalump" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasio napisał :
> [...]

a ula p. odpowiedziała :

> tę samą? :)

* A tu zaskocze - elektryczne szczoteczki mają
łatwo wymienialne końcówki ( wymiana trwa ok. 2 sek :) ),
więc wystarczy jeden rdzeń i kilka końcówek ( przy których
zresztą zawsze znajdziemy kolorowe krążki na szczoteczkę,
coby łatwo rozpoznać, która jest czyja ) i cała rodzinka
myje ząb ...

--
Pozdrowionka!

7. Data: 2001-10-29 10:12:05

Od: "Matyldaa" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szczoteczka elektryczna - owszem rewelacja! Ale nie wolno zapominac o
uzywaniu jej razem ze szczoteczka zwykla. One sie po prostu uzupelniaja, a
nie zastepuja. Szczoteczka elektryczna nie jest w stanie wyczyscic
przestrzeni miedzyzebowych. No i chyba nie musze dodawac, ze uzywanie nici
dentystycznych jest obligatoryjne....

--
Matyldaa

8. Data: 2001-10-31 19:26:20

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik loveless <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rei87$26b$...@n...tpi.pl...
> witam wszystkich grupowiczow.

dzieki za wszystkie wypowiedzi. w zasadzie to mnie przekonaliscie :o)
martwi mnie tylko wypowiedz Matyldy, ze trzeba uzywac tez szczoteczki
zwyklej.
myslalem, ze elektryczna wymyslono i skonstruowano tak, zeby czyscila
wszystko dokladniej i lepiej niz tradycyjna. a skoro musze ciagle uzywac
zwyklej szczoteczki to gdzie tu profity z uzywania elektrycznej?
co wy na to?

pozdrawiam.
Marcin

Owsiki