Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala

31. Data: 2012-06-15 19:02:05

Temat: Re: P?omyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4fdb80f2$0$26701$65785112@news.neostrada.pl...

> Zrobiłem krótkie wyliczenie tego co dostałem w rachunku i okazuje się że
> oplata za zużyte paliwo stanowi tylko 61% całej wartości rachunku :)

No mnie na pobieznie wyszlo ze 67% :))
Najlepsze ze nie rozumiem skad tam tyle tych pozycji poza zuzyciem....
Od biedy przy prądzie jestem w stanie to zrozumiec, ale przy gazie? tzn
domyslam sie ze trzeba ludzi strzyc tak czy siak zeby na pensje dla prezesow
zawsze bylo...

32. Data: 2012-06-15 19:14:36

Od: sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-15 21:02, Przemek pisze:
> [...]
> domyslam sie ze trzeba ludzi strzyc tak czy siak zeby na pensje dla prezesow

Też mam całą masę pozycji :)
Ogólnie mi to się nie podoba. No bo mogę zrozumieć że oplata za
utrzymanie przyłącza wynosi jakieś 5% całości rachunku, ale 39% to lekka
przesada

33. Data: 2012-06-15 21:35:11

Temat: Re: Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> patenty polegające na robieniu jakiś partyzanckich wentylacji KOMPLETENI
> NIEZGODNYCH z przepisami i zdrowym rozsądkiem.
A, pewnie chodzi Ci o nawiew? A co w tym złego że idzie przez piwnicę? Są
kratki wentylacyjne, jest cyrkulacja powietrza, kominiarz się nie czepia.
Innego nawiewu, w tej chwili, nie da rady zrobić. Okna plastikowe jedne z
pierwszych, bez mikro wentylacji, w idealnym stanie, ściany razem z
ociepleniem ponad pół metra i jak tu robić dodatkowe nawiewy? I co?
Bezpośrednio do łazienki wpuścić rurę z pola? To nie zdążysz się wysikać jak
mały zamarznie :) Grzejnik i tak potrzeba dołożyć, jest za zimno. I wtej
chwili wpadłem na pomysła coby zasymulować świeczkę, jak to pomoże to
wymieniam piec :) Kusi mnie taki z zamkniętą komorą spalania, mniejsze
marnotrastwo ciepła.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

34. Data: 2012-06-16 06:33:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wtej chwili wpadłem na pomysła coby zasymulować świeczkę, jak to pomoże to
> wymieniam piec :) Kusi mnie taki z zamkniętą komorą spalania, mniejsze

Jeśli chodzi o mnie- to nie jestem zbytnim fanem przestrzegania wszelkich
przepisów- często przesadnych lub bzdurnych. Jednak jeśli chodiz o gaz i
prąd sam miałem okazję obserwować kilka razy działanie tego- między innymi
zaczadzenie. I naprawdę lepiej tutaj nie robić partyzantki- chyba, że chcesz
usnąć i obudzić się kilka sekund przed śmiercią...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

35. Data: 2012-06-16 09:06:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Jun 2012 08:33:42 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> zaczadzenie. I naprawdę lepiej tutaj nie robić partyzantki- chyba, że chcesz
> usnąć i obudzić się kilka sekund przed śmiercią...

Albo wcale.
O przerażenie mnie przyprawia, kiedy widzę, jak ludzie kombinują z
piecykami, rurami itp, nie mając pojęcia o prostych zasadach fizyki
rządzących tzw ciągiem, ciepłym i zimnym powietrzem...
--
XL

36. Data: 2012-06-16 10:02:49

Od: symantecghost <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O przerażenie mnie przyprawia, kiedy widzę, jak ludzie kombinują z
> piecykami, rurami itp, nie mając pojęcia o prostych zasadach fizyki
> rządzących tzw ciągiem, ciepłym i zimnym powietrzem...

Abstrahując od problemu wątku; poruszyliście ciekawą kwestię.
Również uważam, że w przyrodzie wszyscy humaniści wyginęliby w przeciągu
jednej zimy... ;P
Techniczni stworzyli warunki, gdzie "gadające mądre głowy" i "tańczący
na lodzie" żyją i dobrze się mają.
Pozdrawiam.

37. Data: 2012-06-16 10:44:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Jun 2012 12:02:49 +0200, symantecghost napisał(a):

> [...]
> jednej zimy... ;P
> Techniczni stworzyli warunki, gdzie "gadające mądre głowy" i "tańczący

Bodajże zupełnie niedawno mąż podczas rozmowy o warunkach ogrzewania
mieszkania odkrył u ludzi z wyższym wykształceniem POLItechnicznym... ciąg
wsteczny w kanale wentylacyjnym! Dłuuuugo nie mogli zrozumieć, dlaczego to
jest BE...
:-(((
--
XL

38. Data: 2012-06-16 10:47:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Jun 2012 12:44:11 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> wsteczny w kanale wentylacyjnym! Dłuuuugo nie mogli zrozumieć, dlaczego to

...a kiedy już zrozumieli, natychmiast zgłosili do zarządcy lokalu i ten na
drugi dzień przyleciał biegiem, wręcz blady na twarzy, no i w dodatku po
sprawdzeniu okazuje się, że w całym pionie tak było!

--
XL

39. Data: 2012-06-16 13:57:25

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 czerwca 2012 21:14:36 UTC+2 użytkownik sebcio napisał:

> Też mam całą masę pozycji :)
> Ogólnie mi to się nie podoba. No bo mogę zrozumieć że oplata za
> utrzymanie przyłącza wynosi jakieś 5% całości rachunku, ale 39% to lekka
> przesada

To można łatwo rozwiązać - zwiększ zużycie.

--
ZZ@private

40. Data: 2012-06-16 14:06:51

Od: symantecghost <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a kiedy już zrozumieli, natychmiast zgłosili do zarządcy lokalu i ten na
> drugi dzień przyleciał biegiem, wręcz blady na twarzy, no i w dodatku po
> sprawdzeniu okazuje się, że w całym pionie tak było!

Hehe, świadomie pisałem o ludziach "technicznych" a nie "z
wykształceniem"...
Jest pewna różnica.
Sam nie mam wykształcenia poli...tfu..technicznego a jestem osobą
techniczną. I robię różne zabiegi techniczne, o zgrozo...! na LUDZIACH
(na dodatek żywych i przytomnych).

Pozdrawiam.

Cheap Nike Air Max 90 shoes max 87 91 95 97 TN LTD 2011 2012 Shoes www.BuyGoodGoods.com
Cheap G-Star Jeans,GUCCI Jeans,Iceberg Jeans,Just Cavalli Jeans,Jack&Jones Jeans,Kaporal5 Jeans,Levi's Jeans,Laguna Beach Jeans,Lee Jeans,LV Jeans,Prada Jeans,Rock&Republic Jeans,RMC Jeans,Robins Jeans ,TR Jeans,Versace Jeans
Cheap LV Belt LEVI'S belt HERMES belt GUCCI belt ARMANI belt Cartier Belt D&G belt PRADA belts CHANEL belt CK belt DIESDL belt BAPE belt ED Hardy belt Dsquared belt wholesale www.BuyGoodGoods.com
Cheap A&F Jeans,Affiliction Jeans,7 For All Mankind Jeans,Armani Jeans,Artful Dodger Jeans,Bape Jeans,BBC Jeans,Black Label Jeans,CA Jeans,CK Jeans,Coogi Jeans,Crown Holder Jeans,Dsquared Jeans,D&G Jeans,DIESEL Jeans,ED Hardy Jeans,Evisu Jeans
Gucci Shoes Gucci T-shirts Gucci Jeans Gucci Handbags www.BuyGoodGoods.com