PANSLAVISTO!

21. Data: 2013-10-20 22:11:28

Temat: Re: PANSLAVISTO!
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 11:25:37 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> :-(((
>
> --
I po jaką cholerę prowokujesz?! Jak Ci to radochę sprawia, to niniejszym też przez
Ciebie zostałem sprowokowany do wpisu w tym wątku. Cieszysz sie? JASNE że tak, skacz
z radochy pod niebiosa!! Jak to w katolskim kraju powiadają, o zmarłych dobrze albo
wcale. No to po jaki wuj katoliczko coś o nim nawijasz? Lepiej WCALE !! A ja w dupie
mam jak zapewne większość odwiedzających tę , i nie tylko tę grupę takie
pierdulamenty. Idź se kobito złóż jakiś wianek na grobie tego faceta, i gitary przy
garach nie zawracaj.

22. Data: 2013-10-20 22:16:50

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.10.2013 22:11, s...@g...com pisze:

> [...]
pierdulamenty. Idź se kobito złóż jakiś wianek na grobie tego faceta, i gitary przy

To jest wątek z 15-go lipca - musiała Cię faktycznie nieźle
sprowokować... O_o

--
Pozdrówki
Anai

23. Data: 2013-10-20 23:38:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Oct 2013 22:16:50 +0200, Anai napisał(a):

> [...]
garach nie zawracaj.

> To jest wątek z 15-go lipca - musiała Cię faktycznie nieźle

Niom, niektórym takim idiotom jak ten pan się [wiadomo co] rzuca na mózg -
czują się wtedy obligatoryjnie powołani (czyt. SPROWOKOWANI) do wyrzucenia
z siebie ładunku żółci... zamiast we właściwych okolicznościach [wiadomo
czego]...
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

24. Data: 2013-10-21 00:19:59

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> :-(((

Od czego?? Peklujesz coś czy co? Masz problemy, opisz, Może coś podpowiemy.
Generalnie coś tam wiem o peklowanie, acz.. Lenina nie peklowałem..

25. Data: 2013-10-21 00:46:49

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> :-(((
>
> --

Liść laurowy, Ziele angielskie, trochę Pieprzu i soli. A skoro już 2 lata minęły, to
do wędzarni. Mylę się ?! No chyba jest to grupa dyskusyjna dot. kuchni. SMACZNEGO !!

26. Data: 2013-10-21 09:55:32

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 października 2013 00:46:49 UTC+2 użytkownik s...@g...com
napisał:

> Liść laurowy, Ziele angielskie, trochę Pieprzu i soli. A skoro już 2 lata minęły,
to do wędzarni. Mylę się ?! No chyba jest to grupa dyskusyjna dot. kuchni. SMACZNEGO
!!

Twoich wpisów na pewno nikt nie będzie po twojej śmierci wspominał. Nie będziesz
legendą, jak Panslavista. Ludzi bez taktu i idiotów się nie wspomina.

/Nie wszystkim legenda musi się kojarzyć pozytywnie. Ale musi się kojarzyć jakoś./

Ania

27. Data: 2013-10-21 10:22:06

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 października 2013 09:55:32 UTC+2 użytkownik czeremcha
napisał:

to do wędzarni. Mylę się ?! No chyba jest to grupa dyskusyjna dot. kuchni. SMACZNEGO
!!

> Twoich wpisów na pewno nikt nie będzie po twojej śmierci wspominał.

Buahaha!!! No i właśnie o to chodzi!!

> Nie będziesz legendą, jak Panslavista.

Ależ mi to "legenda". Pomnik mu ufunduj. I przepis wygooglany wyryj na kamieniu.

> Ludzi bez taktu i idiotów się nie wspomina.

To po kiego wacka wspominasz ubeka?

> /Nie wszystkim legenda musi się kojarzyć pozytywnie. Ale musi się kojarzyć jakoś./

Przeczytaj se powyższe tak parę razy i zastanów się nad sensem. Stalin to też
legenda, też ubek i też już go nie ma. I też chamidło wyjątkowej maści było. Cech
wspólnych do diabła i trochę...

28. Data: 2013-10-21 10:26:56

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2013 10:22, s...@g...com pisze:

> To po kiego wacka wspominasz ubeka?

Chciałabym jedynie zauważyć, że o ile Ixi wspomniała Panslavistę w
rocznicę jego śmierci, tak od wczoraj wspominasz go przede wszystkim Ty
sam :P

29. Data: 2013-10-21 12:23:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-20 22:11, s...@g...com pisze:

> I po jaką cholerę prowokujesz?!

Po jaką grzybową wyciągasz wątki sprzed 3 miesięcy?

Ewa

30. Data: 2013-10-21 12:54:43

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 21 października 2013 10:26:56 UTC+2 użytkownik Anai napisał:

> Chcia�abym jedynie zauwa�y�, �e o ile Ixi wspomnia�a Panslavist� w
>
> rocznic� jego �mierci, tak od wczoraj wspominasz go przede wszystkim Ty
>
> sam :P

No i udało się kocura ogonem odwrócić! Zasada odwrócenia jest bardzo prosta:
Osoba 'a' mówi coś o osobie 'b'. Osoba 'c' mówi że nie warto pindolić o 'b'. I nagle
wtrąca się osoba 'd', która pindoli że to przecież 'c' nawija o 'b'.
A tak przy okazji.. Czy w rocznicę śmierci wielkiego kuchmiszcza świeczka jakaś
została zapalona? GUANO !! Ani jedna!! Idę o zakład o swojego nowoczesnego
stjuningowanego Wartburga !!

> --
>
> Pozdr�wki
>
> Anai
>
> *** M�J S�itA�Ny TofFanY BloGasEk: http://kuchniaanai.blogspot.com/ ***
>
> ~*~ Moje s�it focie: http://infobot.pl/r/26aE *
>
> http://annamagdalenape.deviantart.com/gallery/ ~*~
>
> "Jeste�my tylko szczeg�lnie zaawansowan� w rozwoju odmian� ma�p na
>
> niezbyt wa�nej planecie, kr���cej wok� ca�kiem przeci�tnego
S�o�ca. (S.

> Hawking)

W Wuja cięcie, też zajęcie
Zupa Szczawiowa