Re: PANSLAVISTO!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: PANSLAVISTO!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sun, 20 Oct 2013 23:38:54 +0200

Dnia Sun, 20 Oct 2013 22:16:50 +0200, Anai napisał(a):

> [...]
Ciebie zostałem sprowokowany do wpisu w tym wątku. Cieszysz sie? JASNE że tak, skacz
z radochy pod niebiosa!! Jak to w katolskim kraju powiadają, o zmarłych dobrze albo
wcale. No to po jaki wuj katoliczko coś o nim nawijasz? Lepiej WCALE !! A ja w dupie
mam jak zapewne większość odwiedzających tę , i nie tylko tę grupę takie
pierdulamenty. Idź se kobito złóż jakiś wianek na grobie tego faceta, i gitary przy
garach nie zawracaj.

> To jest wątek z 15-go lipca - musiała Cię faktycznie nieźle
> sprowokować... O_o

Niom, niektórym takim idiotom jak ten pan się [wiadomo co] rzuca na mózg -
czują się wtedy obligatoryjnie powołani (czyt. SPROWOKOWANI) do wyrzucenia
z siebie ładunku żółci... zamiast we właściwych okolicznościach [wiadomo
czego]...
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę