PCO a usg

1. Data: 2003-10-20 17:40:41

Temat: PCO a usg
Od: "" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy to, że jajniki mają wygląd typowy dla zespołu PCO (usg jamy
brzusznej wykazało wiele pęcherzyków na jajnikach) powinno się potwierdzić w
badaniu usg przeprowadzonym wewnątrz dróg rodnych? (nie wiem jak to się tam
fachowo nazywa :)

2. Data: 2003-10-20 18:02:29

Temat: Re: PCO a usg
Od: "Kathrin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> badaniu usg przeprowadzonym wewnątrz dróg rodnych? (nie wiem jak to się

USG "przezpochwowe" jest dokladniejsze od usg przez powloki brzuszne.
Poza tym obraz usg wykazujacy policystyczne jajniki nie wystarcza do
postawienia diagnozy PCOS.

Pozdrawiam
Kathrin

"Gulki" na węzłach chłonnych u trzylatka
do Casusa
bajpasy
wymaz z gardła i autoszczepionka w Warszawie?
(OT) spam!