PENIS

1. Data: 2004-08-09 04:21:27

Temat: PENIS
Od: "Michal W" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry chcialbym zapytac....

podczas ostatniego stosunku powaznie nadwyrezylem penisa... tzn. podczas
jednego z ruchow nie trafilem "w sedno" ;-) i penis mi sie wygial i to
znacznie...az poczulem "chrupniecie lub pekniecie" strasznie bolesne... w
tym miejscu gdzie penis jest jaby przytwierdzony.... i minely juz 4 dnia a
ja nie widze zadnej porawy.... tzn. w stanie normalnym nie odczuwam bolu ale
podczas wzwodu...kiedy probuje nagiac lekko penisa w ktorymkolwiek kierunku
to strasznie boli. pytanie moje: czy musze sie z tym udac do lekarza, jesli
tak to po co i do jakiego??? czy taka kontuzja moze sama przejdzie, po
jakims czasie abstynecji.

pozdrawiam,
michal.

2. Data: 2004-08-09 08:03:14

Temat: Re: PENIS
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na wszelki wypadek idz do urologa. Bez obawy, gipsu nie zaloza...:))
Pzdr dino

3. Data: 2004-08-09 08:32:39

Od: Rafał <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Pzdr dino
>
> dzien dobry chcialbym zapytac....

Długo ją "ruchałeś"???

4. Data: 2004-08-09 14:03:00

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>czy musze sie z tym udac do lekarza, jesli
> tak to po co i do jakiego??? czy taka kontuzja moze sama przejdzie, po
> jakims czasie abstynecji.

Naderwałeś prawdopodobnie tkankę ciał jamistych. To się objawia ostrym
bólem.
Jeśli nadal boli to najlepiej jest udać się do lekarza.

pzdr
LN

5. Data: 2004-08-09 15:02:56

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal W" <f...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jesli
> tak to po co i do jakiego??? czy taka kontuzja moze sama przejdzie, po

Może kość Ci pękła???

:)
JOaśka

6. Data: 2004-08-09 15:53:28

Od: "Michał" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na co czekasz?!? Natychmiast wal do urologa!

potas
oddawanie krwi
Dawca immunizowany
ginekolog - endokrynolog w Bydgoszczy