PILNE !!!

1. Data: 2008-09-26 13:15:18

Temat: PILNE !!!
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałem już o tym. Obywatel polski powinien mieć tylko jedno obywatestwo.
Obywatelstwo Polskie powinien otrzymać wyłącznie natywny Polak. Polacy
natywni z innych krajów powinni posiadać Kartę Polaka. Obcy zamieszkujący
Polskę - co najwyżej kartę stałego pobytu

2. Data: 2008-09-26 13:36:39

Temat: Re: PILNE !!!
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> natywni z innych krajów powinni posiadać Kartę Polaka. Obcy zamieszkujący
> Polskę - co najwyżej kartę stałego pobytu

Spierdalaj trollu.

3. Data: 2008-09-26 18:52:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Spierdalaj trollu.

Spadaj Molu.

4. Data: 2008-09-27 09:31:58

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> obywatestwo.
> zamieszkujący

> Spadaj Molu.

Ktoś robi konkurencję głównemu trollowi tej grupy?

5. Data: 2008-09-27 10:34:05

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś robi konkurencję głównemu trollowi tej grupy?

To ten sam, tylko pod drugim nickiem.

6. Data: 2008-09-27 11:16:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Sep 2008 12:34:05 +0200, strach napisał(a):

> "Boombastic" <b...@p...onet.pl> wrote in message
>
> To ten sam, tylko pod drugim nickiem.

A Ty co teraz robisz?
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

7. Data: 2008-09-27 15:55:43

Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty co teraz robisz?

Informuję, bo kolega jak widać nie wie. Nie dokuczam, nie łamię netykiety.
Jak masz dalsze pytania to na priv, nie chcę tu śmiecić.

8. Data: 2008-09-27 22:17:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Sep 2008 17:55:43 +0200, strach napisał(a):

> Informuję, bo kolega jak widać nie wie. Nie dokuczam, nie łamię netykiety.
> Jak masz dalsze pytania to na priv, nie chcę tu śmiecić.

Ale jednak śmiecisz.

9. Data: 2008-10-02 14:54:20

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał