PIWO i jego wplyw na uklad pokarmowy

31. Data: 2003-09-09 22:22:54

Temat: Re: PIWO i jego wplyw na uklad pokarmowy
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie piję piwo (pierwsze dzisiaj), ale chyba zaraz wypluję.

Jedno mozna :-) Byle nie FULL MOCNY ;]

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

32. Data: 2003-09-10 01:37:37

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli ktos bedzie dziennie wyciagal polowe dawki smiertelnej etanolu to
czy
> to bedzie piwo, wino, woda czy spiryt dlugo nie pozyje. Oczywiscie zawsze

Wszystkie substancje metabolizowane w watrobie w odpowiednio duzej dawce
prowadza do smiertelnego zatrucia. To moze byc witamina A, aspiryna,
alkohol, pestki od jablek w ktorych jest arszenik. To nie oznacza ze
witamina A, aspiryna, alkohol i pestki sa szkodliwe dla zdrowia.

33. Data: 2003-09-10 01:37:49

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> Aborcja to nic zlego. Zarodek nie jest czlowiekiem wiec dlaczego nie mozna
> go "wyskrobac" ? Co stoi na przeszkodzie?
>
> --
1. No to powiedz w którym momencie zarodek staje się wg ciebie
człowiekiem.2. Przeczytaj sobie ( jako przyszły medyk) oryginał przysięgi
Hipokratesa. Dowiesz się wtedy, że juz starożytni , pod karą śmierci ,
zabraniali lekarzowi dokonywać aborcji.
Pozdr

34. Data: 2003-09-10 06:58:43

Temat: Odp: PIWO i jego wplyw na uklad pokarmowy
Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Norbert <p...@n...gg> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjljtd$dau$...@a...news.tpi.pl...

> Jedno mozna :-) Byle nie FULL MOCNY ;]
>
> --

a najzdorwiej podobno 250 ml Pilsner Urquell, codziennie, wieczorem

pzdr
mdr

35. Data: 2003-09-10 06:59:29

Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Samotnik <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Ciocia pielęgniarka ;)
>Masz ten swoisty folklorystyczny smaczek w wypowiedziach...

rotfl

pozdrawiam
mdr

36. Data: 2003-09-10 08:07:50

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> prowadza do smiertelnego zatrucia. To moze byc witamina A, aspiryna,
> alkohol, pestki od jablek w ktorych jest arszenik. To nie oznacza ze
> witamina A, aspiryna, alkohol i pestki sa szkodliwe dla zdrowia.

Aspiryna i alkohol sa szkodliwe dla zdrowia, a dluzsze przyjmowanie w
wiekszych ilosciach wywiera bardzo zly wplyw na watrobe. Szczegolnie
wypijanie 4 piw dziennie, ktore jest wedlug Ciebie nieszkodliwe.
No ale na zdrowie, mnie nie obchodzi co kto pije.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

37. Data: 2003-09-10 08:18:31

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> 1. No to powiedz w którym momencie zarodek staje się wg ciebie
> człowiekiem.

Ciekawe pytanie. A moze staje sie czlowiekiem zaraz po urodzeniu, a moze w 5
miesiacu, albo 6...?! Jak by tak myslec jak Ci obroncy zycia to komorka
jajowa tuz po zaplodnieniu tez jest czlowiekiem? A ile jest poronien o
ktorych nawet kobiety nie wiedza. Czy to znaczy ze gina miliony dzieci,
ktore nie trafia do nieba bo nie byly ochrzczone (co wiecej nikt nie
wiedzial ze istnieja)???? Oj sypie sie to wszystko sypie... tyle
niescislosci.

2. Przeczytaj sobie ( jako przyszły medyk) oryginał przysięgi
> Hipokratesa. Dowiesz się wtedy, że juz starożytni , pod karą śmierci ,
> zabraniali lekarzowi dokonywać aborcji.

Dzisiaj nikt nie sklada przysiegi hipokratesa. Przeczytalem ten stary tekst
w ktorym jest mowa o jakims Apollinie i innych wymyslach starozytnych :]
Po drugie w przysiedze bylo napisane ze lekarz powinien byc szanowany przez
spoleczenstwo, a za swoja prace otrzymywac normalne wynagrodzenie. Ciekawe
ilu ginekologow dostajac normalna pensje decydowaloby sie na skrobanki.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

38. Data: 2003-09-10 08:35:00

Od: "Mateusz Dr praca" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Norbert <p...@n...gg> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjmmrn$2cl$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> ktore nie trafia do nieba bo nie byly ochrzczone (co wiecej nikt nie
> wiedzial ze istnieja)???? Oj sypie sie to wszystko sypie... tyle

oj, nie wchodzmy w dogmaty wiary katolickiej.
rownie dobrze mozna sie czepic tego ze 10 latek nie ochrzczony jak umrze to
do piekla
(albo przedsionka - jak (chyba) u dantego)
dogmat moze sie klocic ze zdrowym rozsadkiem i poczuciem sprawiedliwosci -
to juz taka instytucja
mozna oczywiscie ja odrzucic i zostac heretykiem (czyt. samodzielnie
myslacym)

> Dzisiaj nikt nie sklada przysiegi hipokratesa. Przeczytalem ten stary
tekst
> w ktorym jest mowa o jakims Apollinie i innych wymyslach starozytnych :]

Lekarze nie skladaja zadnej przysiegi ?

> [...]
> ilu ginekologow dostajac normalna pensje decydowaloby sie na skrobanki.

Skrobanka to normalny zabieg, czasem konieczny dla uratowania kobiety,
lekarze MA OBOWIAZEK go wykonac, gdy jest to medycznie uzasadnione.
Ale niektorzy lekarze ( i to m.in. chodzi w kodeksie etyki) uwarzaja ze moga
byc sumieniem swoich pacjentow. Prosze bardzo - jako prywatna osoba,
ale wykonujac zawod sluzebny spoleczenstwu - maja wykonywac bez gadania
kiedy jest to dozwolone i tyle. Jak nie chca moga zrezygnowaz z praktyki.
To tak jakby adwokat odmowil obrony, bo nie bedzie bronil mordercy.
Taki zawod - taka powinnosc.

pozdarwiam
mdr

39. Data: 2003-09-10 08:40:41

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> tekst
>
> Lekarze nie skladaja zadnej przysiegi ?

Skladaja ale nie hipokratesa :-) Poszukaj w archiwum, bylo kiedys o tym na
grupie...

> przez
Ciekawe

> Skrobanka to normalny zabieg, czasem konieczny dla uratowania kobiety,
> lekarze MA OBOWIAZEK go wykonac, gdy jest to medycznie uzasadnione.

Oczywiscie ze ma obowiazek i tez bym wykonal. Matka jest wazniejsza od
dziecka, tak samo jak lekarz jest wazniejszy od pacjenta.

> [...]
> byc sumieniem swoich pacjentow. Prosze bardzo - jako prywatna osoba,
> ale wykonujac zawod sluzebny spoleczenstwu - maja wykonywac bez gadania

Jak dla mnie to z dala od tej specjalizacji :-]

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

40. Data: 2003-09-10 13:43:17

Od: "piotr panek" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert <p...@n...gg> napisał(a):

> zdrowsi
>
> Jakies wyniki badan prosze :-)

Może to nie Nature ani Lancet, ale proszę:

http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/1494
www.onkologia.pl/aktualnosci/ index.php?menu=1&arch=1

pzdr
piotrek